Burne reakcije
115

H&M koristio crnog dječaka kao modela za duksericu s natpisom "najbolji majmun" pa se izvinio

Klix.ba
Foto: H&M
Foto: H&M
Modna kompanija H&M izvinila se jer je koristila crnog dječaka kao modela za dukserice s natpisom "najbolji majmun u džungli".

Nakon izvinjenja, kompanija je ubrzo sa zvanične stranice uklonila reklamu s crnim dječakom, dok dukserica nije povučena iz online prodaje. Izvinjenje je uslijedilo nakon niza optužbi korisnika društvenih mreža protiv švedske kompanije.

"Fotografija je uklonjena sa svih H&M kanala i izvinjavamo se svima koje je možda uvrijedila", kazala je glasnogovornica kompanije H&M Anna Eriksson.

Fotografija crnog dječaka u zelenoj dukserici pojavila se prvo na britanskoj verziji švedske maloprodajne prodavnice. Korisnici društvenih mreža istakli su kako su sve druge dukserice sa slikama životinja iz iste kolekcije reklamirala bijela djeca.

Brojne kreatore i modne dizajnere naljutio je ovakav postupak kompanije H&M. Mnogi su prokomentarisali kako je H&M "izgubio mozak" te pozvali druge dizajnere da obraćaju više pažnju na njihove modne kampanje.

Na Twitteru se čak pojavila i popravljena verzija H&M-ove fotografije na kojoj je crni dječak nacrtan s duksericom na kojoj piše "najbolji dječak".

H&M nije prva modna kompanija koja se suočava s optužbama za rasističko reklamiranje. Prije nje to su bile kompanije Dove, Kellogg i Beiersdorf.