{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


10 najmoćnijih luksuznih brendova u 2010. godini

S
5.8.2010. u 19:05
0
4
10 najmoćnijih luksuznih brendova u 2010. godini
0
Svake godine Milliward Brown Optimor, kompanija koja se bavi savjetovanjem u oblasti strategije globalnih brendova, objavi listu najjačih marki na svijetu. Godina 2009. je bila teška za tržište luksuznih marki pa u prvih deset na listi nisu ušli modni giganti Prada i Burberry, dok su Louis Vuitton i Hermes ostvarili napredak u odnosu na prošlu godinu.
Louis Vuitton zadržao je prošlogodišnju prvu poziciju na listi, a ukupna vrijednost ovog brenda porasla je za dva posto na 19,78 milijardi američkih dolara.

I Hermes u odnosu na 2009. nije mijenjao poziciju, dok mu je ukupna vrijednost brenda porasla za osam posto na 8,46 milijardi dolara.

Talijanska modna marka Gucci prošle godine je također bila treća na ovoj listi, a i ovdje je zabilježen rast vrijednosti od dva posto. Danas taj brend vrijedi vrtoglavih 7,59 milijadri američkih dolara.

Francuski Chanel ostao je na četvrtoj poziciji, iako mu je vrijednost pala za 11 posto na 5,55 milijardi dolara.

Hennessy je sa šestog mjesta skočio na peto, a brend je zabilježio pad vrijednost brenda za jedan posto na 5,37 milijardi dolara.

Švicarski luksuzni satovi Rolex kao brend vrijede 4,74 milijarde dolara, a ove godine su pali za jedno mjesto na listi najmoćnijih.

Moet & Chandon su napredovali za jedno mjesto. Brend vrijedi 4,28 milijardi dolara i u godini koja je iza nas ostvarili su pad za 12 posto.

Brend Cartier je zamijenio mjesto sa Moet & Chandonom i uz pad vrijednosti za 19 posto sada brend vrijedi 3,96 milijardi dolara.

Slavne torbice Fendi i dalje su na poziciji broj devet, vrijednost im je od 2009. godine pala za osam posto na 3,2 milijarde dolara.

Listu zatvara brend Tiffany & Co. koji se tek ove godine našao u "top 10", nakon što mu je vrijednost porasla za šest posto na 2,38 milijardi dolara.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: