{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako postati jutarnji tip osobe

12.10.2012. u 21:30
35
14
Kako postati jutarnji tip osobe
35
Kako postati jutarnji tip osobe
Jeste li se ikada pitali zašto neki ljudi jednostavno ne mogu dugo ostati budni?
"Sve je povezano sa unutrašnjim satom. Kod većine osoba unutrašnji sat ima 24 sata. Ukoliko je on duži, svaku noć ćete sve kasnije i kasnije postajati pospani", kaže dr. Tracey Marks, autorica knjige "Master Your Sleep: Proven Methods Simplified".

Marks je dala i nekoliko savjeta za sve noćne ptice koje, ukoliko žele biti odmorniji u jutarnjim satima.

Ako želite ustati ranije smanjite broj večernjih obaveza. Zamislite da za sve obaveze imate jedan sat manje navečer i tokom tog sata ne radite ništa.

Nakon dovoljno sna, metabolizam i nivo šećera u krivi su veoma niski pa je potreban zdrav doručak koji će pokrenuti tijelo. Za doručak treba jesti mnogo proteina te voća ili povrća. Ukoliko morate popiti kafu čim ustanete, dodajte mlijeka u nju.

Kada ustanete na vrijeme, nagradite se sa nekoliko minuta čitanja novina, gledanja najnovijih vijesti na televiziji, uradite jutarnje vježbe ili jogu. Izaberite nešto što vam znači u životu i što volite da radite te se time nagradite.

Prilikom ustajanja uputite sebi nekoliko riječi ohrabrenja. Zapitajte se šta trebate da uradite taj dan, umjesto šta morate da uradite.

Jutarnje vježbe povećavaju protok energije kroz tijelo. Povećat će vam se temperatura tijela i količina adrenalina u krvi. Vježbanje prije doručka sagorijeva veći broj kalorija nego vježbanje poslije doručka, što će vam pomoći da izgubite višak kilograma.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: