Prema istraživanjima naučnika s University of London, djeca koja su prije polaska u školu najmanje tri godine provela u vrtiću imaju veliku početnu prednost u odnosu na ostalu djecu.
Takva djeca u odnosu na djecu koja nikad nisu išla u vrtić imaju na početku školovanja gotovo godinu dana prednosti.
Naučnici su se usredotočili na proučavanje dječjih sposobnosti u matematici i engleskom jeziku. Što su djeca duže bila u vrtiću, to su bili veći izgledi da će imati bolje rezultate u školi, dodaju naučnici.
Djeca koja su išla u vrtić su se bolje slagala s ostalim učenicima, no imala su neznatno više poteškoća u odnosima s nastavnicima, pokazalo je istraživanje.
Rezultati istraživanja se temelje na praćenju školskog uspjeha za 2.800 djece koja su išla u vrtić, te 300 djece koja su prije škole ostajala kod kuće s roditeljima.
Možda vas zanima
Vezani članci
Slučaj u Velikoj Gorici