45-godišnji muzičar Giovanni Maria Pala počeo je proučavati "Posljednju večeru" 2003. godine kada je čuo na vijestima da neki naučnici vjeruju kako je renesansni umjetnik u svom djelu sakrio muzičku kompoziciju i od tada je pokušavao otkriti o čemu se radi.
U svojoj knjizi Pala objašnjava kako je uzeo elemenete sa slike koji imaju simboličku vrijednost u kršćanstvu i interpetirao ih kao muzičke tragove.
Prvo je zamijetio da se crtanjem pet notnih linija preko slike, komadi hljeba i ruke Isusa i apostola mogu posmatrati kao muzičke note. Međutim, odsviravši ih, Pala je shvatio kako note nemaju nikakvog muzičkog smisla, sve dok nije shvatio kako ih treba posmatrati s desna na lijevo, prema neobičnom načinu pisanja Leonarda da Vincija. Rezultat je bila “himna Bogu” u trajanju od 40 sekundi, tvrdi Pala.
Naučnici smatraju da je ovo objašnjenje moguće i prihvatljivo, dok Pala smatra kako ovo negira sve dosadašnje fantastične priče koje se vezuju za ovu sliku, a tiču se braka između Isusa i Marije Magdalene.