Objavljeno 11.03.2010. u 16:16
|
Komentari: 4
Uvjerenje većine Amerikanaca
Bog pomaže kod ličnih odluka
Većina Amerikanaca vjeruje da je Bog uključen u njihov svakodnevni život i da brine za njihovu osobnu dobrobit, iako je kod dobro obrazovanih i onih s većom zaradom manje vjerovatno da vjeruju u takve božanske intervencije, pokazuje novo istraživanje.

Rezultati, objavljeni u martovskom broju časopisa Sociology of Religion (Sociologija religije), pokazuju da se ta uvjerenja razlikuju ovisno o nivou obrazovanja i prihodu ispitanika, prenosi u srijedu naučni portal LiveScience.com.
Prethodna istraživanja isticala su druge faktore koji su uključeni u snagu vjerskih uvjerenja, pa je tako jedna studija otkrila da su nastavnici više religiozni nego ostali s fakultetskom diplomom, dok je druga sugerisala kako žene imaju veću vjerovatnost od muškaraca da vjeruju u Boga.
Među istaknutim nalazima novog istraživanja religioznosti Amerikanaca, je podatak da je 82 posto sudionika reklo da ovisi o Bogu za pomoć i vodstvo pri donošenju odluka.
Nadalje, 71 posto je izjavilo kako, kada se događaju dobre ili loše stvari, smatra da su te pojave jednostavno dio Božjeg plana za njih.
Ukupno 61 posto je naznačilo kako vjeruju da Bog određuje smjer i tok njihovih života, dok se 32 posto složio s tvrdnjom: "Nema smisla puno planirati jer je na kraju moja sudbina u Božijim rukama".
Sveukupno, za sudionike s više obrazovanja i višim prihodima manje je vjerovatno da će izvijestiti o vjerovanju u božansku intervenciju. Međutim, oni dobro obrazovani s višim zaradama, koji su bili uključeni u vjerske obrede izvijestili su o sličnom nivou uvjerenja u božanske intervencije, kao njihovi manje obrazovani i manje imućni vršnjaci.
"Mnogi od nas mogu pretpostaviti da su ljudi iz viših društvenih klasa skloniji odbaciti uvjerenja o božanskoj intervenciji", rekao je prof. Schieman.
"Međutim, moji nalazi pokazuju da, dok je to istina kod onih manje uključenih u vjerski život, to nije slučaj kod ljudi koji su predani sudjelovanju u vjerskim obredima", zaključio je kanadski sociolog.
(FENA)
|
|
|
Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
| Unesite komentar |
Najnovije iz Lifestyle
Najčitanije iz Lifestyle
Forum - Lifestyle
Facebook preporuke
Top preporuke
iz Lifestyle




