Mislim da je taj rucni modus totalno nepotreban, ako vec ima automatski modus!Recite mi ko ce voziti automatika, i onda eto kao nekada odluciti da "šalta", ma nema šanse...
Nije nepotreban, ima situacija kada je potrebno izvrsiti promjenu brzine rucno cak i na automatskim mjenjacima, npr. kada se s vozilom savladava veliki uspon, automataki mjenjac ce u strani pokusati prebaciti u drugu brzinu, naravno u velikoj strani nema sanse da moze nastaviti sa drugom brzinom pa ce vratiti u prvu brzinu, taj ciklus ce se ponavljati dok vozilo ne savlada tu uzbrdicu, na suhoj cesti tj. uzbrdici osim par trzanja to i nije problem, problem je kada je ta uzbrdica mokra ili pod sniijegom gdje bi se uspon sa konstantnim pogonom mogao proci bez problema ali kada se na takvom terenu izgubi brzina tu nastaje problem. 2 situacija je kada se pretice drugo vozilo, kod klasicnog automatskog mjenjaca prilikom preticanja tj. davanja jaceg gasa mjenjac zataji nekoliko sekundi prije nego vrati u nizu brzinu, tih nekoliko sekundi mnogo znaci prilikom preticanja, s manuelnim modom se mjenjac moze rucno vratiti i preteci vozilo na kriticnim mjestima, takvih mjesta je puna BiH.
@Sultan i kompanija: Rijesili su taj problem sa DSG i novijim softverom. Ili ga prebacis u sport pa ne salta dok bas nije u crvenom :)
Prikaži sve komentare (20)