Moram priznati da iako znam da nam je država u QRCU i da je sve haotično i totalno nesređeno, bio sam ŠOKIRAN činjenicom da se piloti OS-a bukvalno BOJE sletjeti na neka područja. Kroz kakvu obuku oni prolaze!? Pa bolje su obučeni ljudi u transportnim helikopterima nego u našoj "elitnoj" vojsci.
A što se tiče obilježavanja područja za slijetanje, to još jednom govori koliko OSBIH poznaju sopstveni teren, umjesto da su piloti i helikopteri unaprijed imali smišljen plan evakuacije u kriznim situacijama, sa unaprijed predodređenim punktovima za preuzimanje namirnica u slučaju prirodne katastrofe, sa unaprijed postavljenim heliodromima na uzvišenom terenu u svakom jebenom gradu, mi imamo ovo što imamo, da građani moraju u čizmama da hodaju kroz 1m ledene vode i crtaju krečom nekom ko ima platu od par hiljada maraaka kako bi on znao gdje da sleti. Još moram i da ga navodim ko da sam navigator na nosaču aviona ***te.
Piloti bgm momacki spustaju helikoptere, u to sam se danas uvjerio...
A ne mogu piloti znati iz zraka i unaprijed planirati gdje ce sletjeti kad se non stop pojavljuju nova klizista... Jedino mjestani sela trenutno znaju gdje je sigurno sletjeti.
Nemoj odmah ospiati paljbu po ljudima, budi zahvalan sto rade svoj poso kako treba.
A tebe niko ne tjera da ti navodis helikoptere gdje da slete, i hvala bogu da ih ti ne navodis.
Ljudski je i pogriješiti, evo ja sam priznajem govorio iz nervoze zbog onog pilota sinoć na FACE-u koji govori kako nije smio da sleti na nekim lokacijama.
Što se tiče pripremljenosti OSBIH za ovakve slučajeve, to sam u pravu 100%, nemaju markirane lokacije za vanredne slučajeve, pa svaka armija mora znati u svakom trenutku stanje na terenu, a kad je logistika u pitanju naše su snage blago rečeno totalno nesposobne.
Pa ajd generale da te vidimo na djelu...vjerovatno na auto neznas voziti kako treba a sere nesto po netu.....ljudi pomazu koliko mogu a i sto bi rizikovao svoj i drugih u helicu ako je nesigurno sletjeti......i umjesto recimo jedne osobe zarobljene negdje ti dobivas posadu(plus ako su koga vec prije evakuisali) helica zarobljenu ili mrtvu......mozak ti je na razini pileta
Čemu uvrede odmah? Vozim auto već par decenija a kad je u pitanju moja sposobnost to sam dokazao u crvenom križu kad si ti vjerovatno bio osnovac i trčkarao oko materinih dimija.
Ti si ovako bistar momak ,vidi ti se kroz glavu.
Pri slijetanju pilot treba obratiti na mali milion faktora da to slijetanje bude što je više moguće sigurno ! Imaš sa sobom 5 duša koje držiš u rukama,sa sve četiri strane se nalazi brdo,donja baza oblaka na 50 metara, kiša magla,drveće,kablovi,dalekovodi,udari vjetra preko 60 kmh,opterećenje rotora =nemogućnost sigurnog polijetanja sa teretom odnosno ljudstvom,moraš imati u obziru da slijećeš u vjetar jer je to krucijalno...jedan jači bočni udar vjetra u repni rotor,tokom lebdenja,može da dovede do gubitka kontrole....
To što ti znaš da voziš auto par decenija .."I majmun se može naučiti da vozi"
@flywithme
Neka si ti naučio pilotirati na simulacijskim video igrama, duša mamina.
Nego, to što ja vozim dvije decenije je odgovor na pitanje iz komentara ranije, da ti znaš čitati dijalog, makar onda bi vidio zašto sam to spomenuo.
A što se tiče slijetanja, ja ne pričam o slijetanju na močvaru niti na nestabilan teren, već pričam o dostavljanju NAMIRNICA u ugrožena područja, a optužujem OSBIH za NESPREMNOST jer nisu nikad, ama baš nikad napravili scenario "ŠTA AKO" pa djeluju pogubljeni u ovakvim situacijama.
Svaki grad bi trebao imati barem JEDAN heliodrom na uzvišenom terenu koji MORA biti dostupan u svakom trenutku. Upravo zbog dostave čamaca putem zraka. Dostaviš čamce helikopterom, namirnice drugim helikopterom i onda čamcima distribuiraš to u ugrožena područja. Ovako su KAMIIONIMA poslali namirnice i ko najveći debili pokušavali kroz poplavu da voze, eto koliko su spremni *** te oni u dupe bistro.