Bilo koji oblik prezentacije BiH je pohvalan. A za kritiku nema mjesta, volonteri i optimisti grade i ostavljaju tragove a drugi sjede nezaposleni , neobrazovani i cekaju neko nasledje.Na bilo koji nacin trebamo pogled u svijet. Pitajte strance gdje je BiH. Jedini resurs je kultura, sport i umjetnost. Sve ostalo je zabluda. Graficki dizajn oblikuje brand i koncept vizuelne komunikacije a znak ovog kluba nema nacionalno obiljezje, vec simbol zivota (Sunca, za one koji ne znaju) dvije boje koje su paleta samog znaka (prvog Piaggio znaka) i naziv mjesta gdje se nalazi klub a to je Banja Luka. Klub prihvata one koji voze Vespu a ne sta su po nacionalnom kljucu, nego mi vozimo , idemo van granica i predstavljamo grad Banjaluku i drzavu BiH a vi i dalje sjedite i cekate, mozda da ocrnite neko porodiliste ili humanitarnu akciju , nekog umjetnika ili sportistu,festival. Podrska sledece godine dolazi u Bosnu u Banja Luku u vidu 200 vespasa iz Evrope , koji ce pricati o nama o Bosni o kome?
Prikaži sve komentare (9)