Smanjenje uvoza pelena uzrokovano je sve boljim poslovanjem, jedinog domaćeg proizvođača pelena, Violete, koja u posljednje vrijeme stalno povećava tržišni udio u BiH. Pored pelena, smanjen je i uvoz vlažnih maramica i drugih higijenskih proizvoda koje proizvodi Violeta. Udio Violeta toaletnog papira u prodaji u BiH je oko 50%.
Ovo je samo jedan od pokazatelja povećanja povjerenja kupaca u domaće proizvode, što značajno utiče na poboljšanje ekonomskog stanja u našoj zemlji.
Povećana naklonjenost domaćim proizvodima, rezultat je prije svega kvalitetnije domaće proizvodnje i postepene izgradnje svijesti građana da i domaći proizvođači mogu zadovoljiti različite zahtjeve kupaca te da inostrano nije nužno bolje. I po svojim cijenama, kako Violeta pelene, tako i drugi domaći proizvodi, veoma su konkurentni i pristupačni na bh. tržištu.
"Mislim da se konačno počela pokazivati želja kupaca za reafirmacijom domaćeg tržišta u saradnji sa proizvođačima, kao najjačom ekonomskom snagom jedne države. Jedino još uvijek izostaje želja i akcija državne vlasti, da na svoj način podstakne i stimuliše proizvođače u cilju poboljšanja uvozno-izvoznog deficita“, izjavio je Petar Ćorluka, predsjednik Uprave Violeta d.o.o.