Japanski političari nadali su se da će to biti prvi korak ka vraćanju povjerenja u najvredniju firmu u zemlji, javlja Reuters.
Toyoda je izjavio da mu je "veoma žao" zbog incidenata koji su se pojavili uslijed neispravnih papučica gasa i kočnica na nekoliko njihovih modela, te je obećao da će u potpunosti sarađivati sa američkim istraživačima koji se bave ovim slučajem.
Insistirao je da ni na jednom od vozila nije otkrivena greška u elektronici, te pozvao nezavisne istraživače da se pozabave tim problemom.
Toyota je, podsjetimo, širom svijeta povukla oko 8,5 miliona vozila, a predsjedavajući američkog komiteta za vladine reforme, Edolphus Towns, ranije je kazao da je Toyota "iznevjerila svoje kupce" o pitanju sigurnosti.
Sekretar Ray LaHood dodao je da je pojavljivanje Toyode pred Kongresom pokazalo kako najveći proizvođač automobila na svijetu više nije "gluh" na žalbe i brige o sigurnosti.
Reputacija Toyote više puta je bila narušena problemima u raznim modelima vozila. Najveći problem ipak su bile papučice gasa, koje su se zaglavljivale u pod, a na hibridnim modelima pojavila se greška kod kočnica.
Pred Kongresom je govorila i Fe Lastrella, gospođa koja je u saobraćajnoj nesreći uzrokovanoj neispravnim vozilom Toyota izgubila četiri člana porodice i avgustu 2009. godine.
"Poštovani članovi komiteta i poštovani članovi Kongresa, odgovor leži u vašim rukama", poručila je Lastrella.