U BiH pokrenut magazin "World Stage" na tri jezika
"Cilj kompanije je da promovišemo našu zemlju u pravom svjetlu, kako Bosna i Hercegovina to zaslužuje, te da podignemo turistički nivo naše zemlje. Želimo da pružimo mogućnost svim turistima koji žele posjetiti Bosnu i Hercegovinu da na jednostavan način dođu do pravih informacija na jednom mjestu, od smještaja, hrane, kulturnih znamenitosti, kupovine i ostalih usluga koje nudi naša zemlja.
Osim turista, fokusiramo se i na naše tržište, tako da svim građanima Bosne i Hercegovine pružimo mogućnost da na jednom mjestu imaju sve bitne informacije", izjavila je Šejla Poljo, PR WSC-a.
Koncept magazina je "Four Seasons", što znači da magazin izlazi kvartalno te obuhvata sva četiri godišnja doba: Summer Edition, Autumn Edition, Winter Edition i Spring Edition.
"Od danas je u prodaji Summer Edition magazina World Stage te se nalazi na svim frekventnim mjestima, na aerodromu, željezničkim i autobuskim stanicama, u svim većim tržnim centrima, caffe&lounge barovima, hotelima, restoranima...", rekla je Šejla Poljo.
Saznajemo da je WSC prva kompanija na tržištu koja vrši distribuciju kako u BiH, tako i regiji, Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Makedoniji te u jednom djelu Evrope. Cilj im je proširiti distribuciju na kompletnu Evropu, Afriku, Aziju, Južnu i Sjevernu Ameriku te Australiju.