Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sila Kompanija !
para na paru us na fukaru, letio sam sa lufthansom, austria airline,, malev ,british, klm, i prije 3 mjeseca sa turkish ,, turkis me pozitivno iznenadio imaju mnogo vise mijesta u avionima za putnike nego ostali i usluga im je dosta bolje od ostalih,
@ drago mlinar... Znate li o čemu govorite? Znate li što o automobilskoj, elektronskoj, vojnoj... industriji u Turskoj? Znate li tko godišnje proizvodi više automobila ili kamiona - Turska ili Italija? Ako želite kupiti Toyotu Verso, znate li od kuda će vam doći?
turci i biznis ? sve go lopov .. da im nije turizma to bi bilo gladno ko u pakistanu
185,04 miliona dolara je kompanija zaradila u toku citave godine .Znaci toliko para je leglo na racun kompanije ,i to se zove GROSS PROFIT.Od tih para companija treba da plati : taxsu drzavi, popravku aviona,avionsko gorivo,struju ,vodu,iznajmljene agencije ,radnicke plate itd to jest sve dadzbine sto imaju platit . Eh sada nakon isplate svega sto su duzni ostalo im je na racunu 10 ,3 miliona dolara ciste pare i to se zove NET PROFIT. Nadam se da sam pojasnio bolje.
Postoji PBT i PAT, profit before tax i profit after tax tj. profit prije poreza i poslije poreza
da su tri puta jaci i bogatiji ne bi izdrzali ove nase lopove i nerad. eto zasto odustaju od nas. a taj avion koji su uzeli je njihov a ne nas, samo su nam ga iznajmili, ali nasi ko nasi, naplacivali bi od putnika a ne bi davali rentu. eto to vam je jedina istina. dobro su nas i trpili do sada. ali tako vam je svugdje kod nas, zaposljavanje rodbine, prijatelja.....a svi misle da znaju sve i da sve mogu raditi....zato samo tonemo u svemu.
Simpatično kako mogu investirati 950 mil u avionu, a nisu u stanju održati u životu 49% vlasništva u BH Airlinesu. E sada da li im je zaista u cilju srozati jednu kompaniju i minirati time i svoje suvlasništvo samo zbog totalnog monopola na jednoj liniji za Istanbul?
kompaniju ti je unistila SDA i alijine zlatne kasike, glupi bosnjo!
dobro im je marko kraljevic reko \" more turci ne gazte oranje\".. ko sa turcima tikve sadi
ne daj boze letiti sa tur.cima .. svake godine imaju neserecu .. hebote nu turci sa njima nece da lete..samo glupe bosnje..
trebaju da avione kupe od neke isl/amske kompanije..zasto daju hris/canima eure ..
svaka njima čast, samo neka nam vrate onaj naš jedan avion što su ga prizemljili u istanbulu.
Unistili nasu aviokompaniju...Ugasili Amsterdam,Gothenburg,Stockholm ,Beograd,Zagreb,pojacali Istanbul 10 puta sedmicno,a BHAirlines-u smanjili broj slijetanja u Istanbul...ko braca!!! fuj !!! Zurich znatno oslabili a kompaniju nasu doveli do propasti i kazu odlaze...ja da sam na celu drzave sve bi iskihali do zadnjih 10feninga cigani jedni
@nazalost ...sve zavisi od relacije na kojoj si letio i duzine leta . Naravno za duzi let salju vece avione sa vecim sjedistima . Za kraci let dobijes mali avion sa malim sjedistem i malim razmakom izmedju istih .Ja letim cesto sa Turkishem i ne mogu ni privirit Lufthansi . Od usluge, cistoce, kvalitete obroka ili opste kulture kabinskog osoblja. Tek da se zna .A i ovo sto ti sad izgleda dobro su popravili u zadnjih godinu dana . Prije je bio ciganluk pravi .
Profit u 2011. iznosi 339 miliona TL (185,04 miliona dolara), od čega neto profit iznosi 19 miliona TL (10,3 miliona dolara). Sta je profit a sta neto profit?!