Dobro poslovanje
244

Tržišna vrijednost Turkish Airlinesa sada je viša od tržišne vrijednosti Lufthanse

B. R.
Tržišna vrijednost Turkish Airlinesa iznosi 10,26 milijardi dolara (Foto: EPA-EFE)
Tržišna vrijednost Turkish Airlinesa iznosi 10,26 milijardi dolara (Foto: EPA-EFE)
Tržišna vrijednost Turkish Airlinesa sada je viša od tržišne vrijednosti njemačkog avioprijevoznika Lufthansa, prenose turski mediji.

Vrijednost dionica turske kompanije su ove godine porasle za čak 592 posto, što je značilo rast tržišne vrijednosti na 10,26 milijardi dolara. Tržišna vrijednost Lufthanse iznosi 9,73 milijarde dolara.

Kako piše turski list Daily Sabah, Turkish Airlines je uspio brzo prevladati posljedice pandemije koronavirusa te povećati profit. Približava se rezultatima poslovanja koje je imao prije pandemije.

U prvih deset mjeseci ove godine prevezao je više od 60 miliona putnika. Taj broj prošle godine bio je 36,2 miliona, dok je 2019. bio 63,1 milion.

Turkish Airlines je prijavio da je od januara do septembra ove godine imao neto profit od dvije milijarde dolara, što je rast za 517 posto u odnosu na isti period prošle godine. Toliko je iznosio neto profit od januara do septembra 2019.

Prihodi ovog avioprijevoznika su u trećem kvartalu iznosili 6,1 milijardu dolara, što je više u odnosu na isti period 2019. Prihodi od kargo prijevoza su u navedenom periodu porasli na 880 miliona dolara.

S druge strane, Lufthansa se teže oporavljala od pandemije. Kompanija, u čijem su vlasništvu Eurowings, Swiss, Brussels i Austrian Airlines, 2020. je dobila finansijsku pomoć od vlada Njemačke, Švicarske, Austrije i Belgije. Ukupno je dobila devet milijardi eura.

Lufthansa je u trećem kvartalu prošle godine prvi put od početka pandemija objavila da je ostvarila profit.