Ova garnitura bi naljeto mogla krenuti u probnu vožnju prema Pločama, a polovinom decembra biti uključena u redovni saobraćaj, prilikom prelaska na zimski red vožnje.
"Naša je želja da s 'talgo' vozovima idemo tzv. program 3B - Beograd, Budimpešta, Beč. Radimo na tome intenzivno i nadamo se da će se za nekoliko godina naši planovi ostvariti", dodao je Salketić koji učestvuje u radu međunarodne željezničke konferencije za putnički saobraćaj danas u Sarajevu na kojoj predstavnici evropskih željezničkih kompanija prave red vožnje za iduću godinu.
Salketić je podsjetio da je u važećem redu vožnje uvedena nova dnevna linija Sarajevo-Beograd te dodao da su zadovoljni kako funkcioniše.
"Za naredni red vožnje namjeravamo pojačati taj pravac s još jednim noćnim vozom, a zatim putem ovih dogovora vozove produžiti dalje od Zagreba prema Ljubljani i Beču i pokušati napraviti servis koji zovemo 3B s dnevnim i noćnim linijama", kazao je on.
Shodno ugovoru za nabavku devet putničkih garnitura od po devet vagona nagibne tehnike "talgo", potpisanom u julu 2005., kompanija Patentes "Talgo" S.A iz Madrida će isporučiti Željeznicama FBiH prve dvije garniture vozova u 2010. godini, a ostalih sedam u 2011.