Novi pokušaj
0

Voloder: Obećavam da se na proljeće vidimo na gradilištu brze ceste Lašva - Nević Polje

FENA
S današnje sastanka (Foto: FENA)
S današnje sastanka (Foto: FENA)
Početak izgradnje brze ceste Lašva - Nević Polje, očekuje se u proljeće iduće godine, izjavio je vršitelj dužnosti Javnog poduzeća Autoceste FBiH Elvedin Voloder, nakon što je, s premijerom Federacije BiH Fadilom Novalićem, danas posjetio Općinu Travnik.

Nakon sastanka s predstavnicima kantonalne i općinske vlasti, Voloder je novinarima kazao da je izgradnja brze ceste od Lašve do Jajca prijeratna priča, koju su proteklih godina usporavali problemi s eksproprijacijom zemljišta i tenderske procedure.

Naravno da svugdje ima politike

"Problem su evidentno bili eksproprijacija i tenderi, a naravno da svugdje ima politike i trudit ćemo se da ona što manje utječe i da nam pomaže. Evo, sada obećavam da se na proljeće vidimo na gradilištu. Već je pripremljena projektna dokumentacija od Lašve do Nević Polja, te nastavljamo s aktivnostima. Imamo pripremljen novac za dvije dionice - onu koja prolazi kroz Poslovnu zonu Vitez, te od Poslovne zone do Nević Polja. Prva dionica je preskočena zato što je jako puno objekata i mostova. Skupa je, ali će i ona doći na red", kazao je Voloder.

Na današnjem sastanku u Travniku dogovorena je i izrada glavnog projekta brze ceste na području općine Travnik, odnosno dionice od Nević Polja do Turbeta.

Nedopustivo da se ne gradi, iako je novac osiguran

Ocijenivši da je brza cesta neophodna Lašvanskoj dolini, koja je saobraćajno zagušena, premijer Federacije BiH Fadil Novalić kazao je da je "nedopustivo da se ne gradi, iako je novac osiguran".

"Što se tiče prolaska brze ceste kroz Travnik, dogovoreno je da se ide u izradu glavnog projekta. Dionica Lašva - Nević Polje ima nekih problema s eksproprijacijom, s položajem i sa oblikom ceste. Mi imamo svoje zahtjeve, da to bude brza cesta od Lašve pa sve do Jajca, a ne neka cesta regionalnog tipa. Već skoro petu godinu imamo rezervisanih 107 miliona KM za tu cestu i izrada ovog glavnog projekta otvara mogućnost da, ukoliko se ne gradi tu, neka se gradi negdje drugdje gdje može", kazao je Novalić.

Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović istaknuo je da je na današnjem sastanku iznesen zahtjev da dionica brze ceste, kroz općinu Travnik, bude prioritet.

"Dakle, inistiramo da se Travnik radi u prioritetu. Danas je rečeno da, ako neko već pravi probleme, mi smo dobrovoljci neka se cesta pravi oko Travnika", kazao je Dautović.

Na sastanku je, također, razgovarano o nastavku izgradnje srednjoškolskog centra u Travniku, koja je je najavljena za početak iduće godine.

U izgradnju ove škole, Vlada Federacije BiH uložila je proteklih godina šest milijuna maraka, a, kako je rečeno, potrebno je još osam milijuna.

Taj novac će, istaknuto je, osigurati najvećim dijelom Federalna vlada, ali i Srednjobosanski kanton i Općina Travnik.

Jedna od tema razgovora bilo je i ustupanje kasarne Slimena, koja je u posjedu Vlade Federacije BiH, za realizaciju projekta industrijske zone.