Domaća kompanija
129

Više stotina novih radnih mjesta u Općini Ilidža: Monetize Ad otvorio novu poslovnicu na Stupu

Prostorije nove poslovnice Monetize Ad na Stupu
Načelnik Općine Ilidža prisustvovao svečanom otvorenju moderne poslovnice domaće marketinške firme Monetize Ad koja sa novih 400 radnih mjesta potvrđuje rastući trend zapošljavanja u Sarajevu i prosperiteta na Ilidži.

Uzbudljive vijesti dolaze iz Općine Ilidža, koje obećavaju napredak i rast za privredu, kako općine, tako i grada Sarajevo, otvorenjem više stotina radnih mjesta domaće renomirane kompanije Monetize Ad. Najnoviji prostor na Stupu jučer je svečano otvorio načelnik Općine Ilidža, Nermin Muzur.

Ovaj događaj označava korak naprijed u razvoju općine i pokazuje društvenu odgovornost prema lokalnoj zajednici. Monetize Ad je domaća marketinška kompanija, osnovana u Bosni i Hercegovini, a broji višegodišnji napredak i brzi rast na polju digitalnog marketinga. Primjenom iskustva i stečenog znanja, kao i primjera uspješnih svjetskih kompanija, brend koji gradi, raste ostavljajući trag i korist za zajednicu u kojoj djeluje.

"Kada sam preuzeo mandat načelnika Općine Ilidža, kazao sam da ćemo nastojati da Ilidžu učinimo privlačnom i primamljivom sredinom za domaće, ali i strane kompanije. Izuzetno mi je drago što sve više uspješnih firmi, koje su se dokazale i svoj kvalitet potvrdile na međunarodnom tržištu, Ilidžu biraju za svoja sjedišta. Ono što sam u društvu mojih saradnika imao priliku vidjeti u kompaniji Monetize Ad, zaista mi ulijeva pozitivnu nadu u bolje sutra naše privrede, bez obzira o kojoj od njenih grana da se radi", izjavio je načelnik Muzur.

Bosanskohercegovačka kompanija koja na polju affiliate marketing i digitalnog marketinga na tržištu naše zemlje još uvijek nema konkurenciju, i koja je za samo pet godina od osnivanja, pa do danas, prešla put od dva pa do skoro 780 zaposlenih, otvorila poslovnice u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Albaniji, Mađarskoj i Turskoj, sa svojim digitalnim platformama MonadPlug, MonadLead, MonadSearch i MonadGames, dva interna brenda u razvoju i fabrikom za proizvodnju i distribuciju domaćih proizvoda, svoj razvojni put nastavlja i usmjerava ka svjetskom tržištu.

"S obzirom na pojačanu potrebu za radnom snagom, u ovoj godini su otvorene dvije nove poslovnice u Sarajevu, a u Tuzli se u ovom mjesecu sprema zvanično otvorenje još jedne filijale. Prepoznali smo potencijal Ilidže kao općine i svakako da planiramo širenje i zauzimanje tržišta sa još jednim prostorom na ovom području grada. Nadamo se da će odziv biti jednako kvalitetan kao i uslovi koje nudimo za pozicije koje planiramo otvoriti u narednom periodu", poručio je izvršni i direktor poslovnice na Stupu, Elvis Hadžić.

Novoopremljeni prostor kreiran je na moderan i urban način, sa svom potrebnom tehničkom opremom, ugodnim ambijentom, na atraktivnoj lokaciji Stup. Uključuje kantinu, mjesto za odmor, intervjue, obuke i posebno kreiran koncept funkcionisanja kuhinje, sa raznovrsnom ponudom jela, koja uključuje i besplatne zdrave obroke, zarad povećanja produktivnosti. Prema informacijama koje poručuje direktor Brković, kompanija će do kraja godine otvoriti više od 500 dodatnih radnih mjesta u Sarajevu, kao i više stotina radnih mjesta u Tuzli.

"Lijepo je vidjeti kako mladi i sposobni ljudi, puni energije i dobrih ideja, u jednoj pomalo neuobičajenoj radnoj atmosferi uživaju u plodovima svog kvalitetnog rada. Mislim da Monetize Ad može poslužiti kao dobar primjer razvoja jedne moderne kompanije, a iskreno se nadam da će takvi u budućnosti biti sve više na području naše Ilidže", dodao je načelnik Muzur.

Značaj digitalnog marketinga i način na koji Monetize Ad djeluje

Ono što Monetize Ad izdvaja od drugih na tržištu, jeste to što se ne bavi outsourcing-om poput većine domaćih kompanija, nego unovčeno znanje i ulaganje u svoje zaposlene, zadržavaju unutar okvira privredne dobiti naše države. Kompletan sistem je zasnovan na in-house konceptu, od developmenta, Call centara, marketing strategija, pa tako i fabrike koja djeluje na području Sarajeva. Riječ je o mladoj kompaniji sa izraženim napretkom, koja mnogo ulaže u događaje, sponzoriše i podržava sportska, edukativna i kulturna dešavanja koji se organizuju na našem podneblju.

"Digitalni marketing u Bosni i Hercegovini je i dalje u razvoju. Ima potencijala, ali nažalost, većina kompanija, pa i domaćih, vrši takozvani „izvoz“ radne snage i kvaliteta koji posjeduje naš kadar. Mi se trudimo apsolutno sve zadržati u državi i raditi na tome da naši zaposleni imaju privilegiju svjetskih uslova, ali i da pružaju svjetske rezultate sa kojima smo itekako konkurentni na svjetskom tržištu. Mislim da potencijal koji leži u našoj državi još uvijek nije prepoznat od strane svjetskih kompanija, a male kompanije i pojedinci svoje usluge promovišu online.

Između ostalog, mi smo i tu vrstu prihoda pokušali zadržati među nama. E-commerce brend koji razvijamo, Prime Shop, zbog dobrog odgovora domaćeg tržišta, će uskoro dobiti i svoju fabriku, kao i naš dobro poznati brend, Limited Charm, čime ćemo opet uložiti u napredak i razvoj naše lokalne zajednice, i radnim mjestima i smanjenjem uvoza usluga, koje možemo, u suprotnom izvoziti", poručuje generalni direktor i osnivač kompanije, Ajdin Brković.

Briga o zaposlenima je na prvom mjestu

Od Ajdina saznajemo i da uslovi koje kompanija nudi, zapošljavajući na više desetina različitih pozicija, od kojih je najviše zaposlenih u sektoru Call centra, već jesu i teže još više biti iznad standarda u BiH. S obzirom na to da Call centar djeluje na više od 10 različitih jezika, fiksne početne plate variraju, u zavisnosti od govornog područja. Osim toga, kompanija je prepoznatljiva po inovativnim stimulansima koje nudi zaposlenima, počevši od dobro poznatog međusobnog takmičenja dva puta godišnje, koje omogućava najsretnijima da osvoje jako vrijedne nagrade.

Kompanija veliku pažnju posvećuje i fizičkom zdravlju zaposlenih, uključujući ih u sportske akcije ili zajednička druženja, kojima rade i na opuštanju i na njezi zdravlja, a također i izdvajajući budžet za snošenje polovice troškova za sportske aktivnosti, poput teretane ili uključenja u određene sportske klubove. Zaposleni su učesnici u lokalnim trkama, humanitarnog ili zabavnog karaktera.

S tim ciljem je i osmišljen potpuno novi sistem zdrave ishrane u prostorijama firme. Jedna od sličnih inicijativa je i obezbijeđeni studio za masaže, gdje zaposleni imaju mogućnost jednom mjesečno iskoristiti usluge profesionalnog fizioterapeuta, kako bi se posljedice svakodnevnog sjedenja i rada za računarom svele na minimum. U partnerstvu su sa domaćim humanitarnim organizacijama i zasigurno svojim zaposlenima redovno omogućavaju iskazivanje empatije i osjetljivosti prema društvu i lokalnoj zajednici.

Specifičnosti i atmosfera koja se može vidjeti unutar kompanije, čine Monetize Ad radnom sredinom, u kojoj je zadovoljstvo raditi i u kojoj zaposleni, ako se pronađu u opisu posla, zasigurno ostaju dugoročno. Prema riječima Ajdina Brkovića, Monetize Ad korporacija razvije izuzetne sisteme, kojima će izdići kompaniju među najpoželjnije poslodavce, koji pariraju svjetskim standardima i teže ka tome da BiH bude istaknuta i prepoznatljiva kao dovoljno dobro utočište za radnu snagu kojom raspolaže.