Krovni prozori
28

Promo / VELUX obilježio 20 godina poslovanja u BiH: Unosimo svjetlost i svjež zrak u domove

Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
(Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba)
Danska kompanija VELUX, ili "sinonim za krovne prozore", proslavila je dvije decenije svog poslovanja u Bosni i Hercegovini. Na prigodi održanoj 24. marta u hotelu Hills u Sarajevu, poručili su da je VELUX vodeći brend u oblasti krovnih prozora već 75 godina, te da namjeravaju da to tako ostane i u budućnosti.

"VELUX je brend i vodeći lider za krovne prozore, koji je ovu poziciju održao punih 75 godina", naglasili su bh. predstavnici ove kompanije, dodavši da se to jedino moglo postići uz kvalitetne proizvode, predane uposlenike i ozbiljne poslovne partnere.

Direktorica VELUX BiH d.o.o. Sanela Salihbegović kazala je da žele zadržati tu stabilnu i jaku poziciju na tržištu u budućnosti, s ciljem povećanja relevantnosti proizvoda.

"Mislim da imamo pravu strategiju za to", poručila je Salihbegović povodom obilježavanja 20. godišnjice poslovanja kompanije VELUX u Bosni i Hercegovini.

Uspješno od samog početka

VELUX je stigao s posebnim naslijeđem u Bosnu i Hercegovinu prije 20 godina. Godine 1997. nije bilo izvjesno šta je budućnost BiH, ali su hrabri uposlenici unutar VELUX grupacije imali viziju da je pravo vrijeme da bosanskohercegovački potrošači zaslužuju danski kvalitet.

"Mi uspješno prodajemo naše proizvode u Bosni i Hercegovini. Izgradili smo tržište krovnih prozora u proteklih 20 godina, jer naši kupci, odabirom VELUX proizvoda dobijaju vrhunsku uslugu", izjavila Salihbegović,

Jedan od razloga zašto VELUX grupacija funkcioniše veoma uspješno i svo vrijeme finansijski nezavisno, jeste taj što ima 9.500 uposlenika širom svijeta, koji su eksperti u prodaji, marketingu i tehničkoj oblasti.

Osnivač VELUX grupacije je bio svjestan činjenice da velika kompanija treba da djeluje društveno odgovorno, pored proizvodnje korisnih proizvoda, treba da se brine i za okolinu i društvo.

"Mi u VELUX BiH smo jako ponosni da naše komercijalne aktivnosti i profit koji pravimo, nemaju isključivu svrhu reinvestiranja naše kompanije, već dostižu puno veću vrijednost kroz globalna istraživanja i podršku lokalnih socijalnih projekata. Tako je u 2016 godini, fondacija donirala u dobrotvorne i neprofitne svrhe, bespovratna sredstva u iznosu od 155 miliona EUR na globalnom nivou“, kazala je direktorica VELUX BiH.

Podsjetila je na riječi osnivača kompanije VELUX Villuma Kanna Rasmussena, koji je davne 1944. godine kazao da je jedan eksperiment bolji od hiljadu stručnih stavova.

"Ovu viziju VELUX slijedi i danas. Jedan od takvih projekata je Model Home 2020 - u tri godine izgrađeno je šest objekata, u pet zemalja. Projektom Model Home 2020 VELUX je stvorio plan za budućnost stanovanja, koji nudi rješenja za neke od najvažnijih društvenih i ekoloških pitanja. Kuće su građene na principima Aktivne kuće, koja za razliku od pasivne osim energetske efikasnosti i životne sredine uzima u obzir dobrobit ljudi koji žive u njima", kazala je.

Energetska efikasnost

Direktorica Salihbegović je kazala da energetska efikasnost u građevinama predstavlja veliki neiskorišteni potencijal, ne samo u smislu korištenja svjetskih resursa na pametniji način, nego i u smislu jačanja ekonomije.

"Prednost pametnog korištenja energije u zgradama je prilika, da se preoblikuju zgrade u kojima provodimo skoro 90 posto našeg vremena, na način da iste doprinose našem zdravlju i dobrobiti", istakla je.

Prema njenim riječima, visoko energetski efikasni krovni prozori, mogu imati važnu ulogu u renoviranju i novoizgrađenim projektima s ciljem smanjenja potrošnje energije i pružanja boljeg unutarnjeg komfora.

"Inovacije su uvijek bile od izuzetnog značaja za VELUX grupaciju. Ove godine VELUX sa ponosom predstavlja novi prozor, dizajniran tako da ima U-vrijednost (faktor izolacije) od samo 1,1 W / m2K, što ga čini energetski najefikasnijim na tržištu na ovom cjenovnom rangu", zaključila je direktorica Salihbegović.

Predstavljanje proizvoda

Uposlenici VELUX kompanije Dejana Pantić, Amela Hadrović, Aleksandar Seferović, Vildana Pašić, Mersad Sarajkić i Sead Sarajkić iskoristili su priliku da ukažu na to zašto VELUX proizvodi zaslužuju povjerenje kupaca, ali i da ukažu na zahtjeve tržišta koje njihova kompanija podrobno prati.

Dejana Pantić kazala je da je kompanija VELUX kroz 75 godina tradicije i 20 godina uspješnog poslovanja u BiH postao sinonim za krovne prozore.

"Mi pružamo podršku prije, tokom i nakon kupovine kroz mrežu distributera, ovlaštenih majstora za ugradnju, građevinskih firmi, arhitekata i na kraju VELUX uposelnika", kazala je Pantić.

Amela Hadrović istakla je da se VELUX tokom svih ovih godina trudio da prati zahtjeve tržišta, a trenutno je to sve veća potreba za energetskom efikasnošću.

"Konstantno unapređujemo naše proizvode. Kupcima nudimo kvalitet, ali po pristupačnoj cijeni. Naša preporuka je prozor iz 'Standard' kategorije, koji od ove godine ima čak za sedam posto bolju izolaciju. A ono na šta smo jako ponosni, da od sada u 'Standard' kategoriji možemo ponuditi prozor u bijeloj boji", kazala je.

Aleksandar Seferović istakao je da VELUX nudi energetski najefikasniji asortiman proizvoda sa "Standard plus" linijom proizvoda.

"Naše kupce vodimo u budućnost energetske efikasnosti i proizvode koje danas predstavljamo podržava i zakonska regulativa koja dolazi na snagu 2021. godine. Trostruko staklo je bilo i od ranije u našoj ponudi, međutim, od danas naši kupci neće morati plaćati premium cijenu. Ono što želimo da naglasimo da od sada imamo veći izbor dimenzija", podvukao je Seferović.

Mersad Sarajkić predstavio je VELUX premium proizvode, kazavši da oni nude mogućnost kupcima da osjete dašak luksuza, komfora, praktičnosti u svakom smislu te riječi.

"Eksluzivan dizajn koji donosi još više svjetlosti, svježeg zraka, sigurnosti i mogućnost automatizacije sa pametnim kućama", kazao je.

Usto, Sarajkić je iskoristio priliku da predstavi dio VELUX premium asortimana.

"VELUX integra proizvod koji je namijenjen za sve one koji prate moderne tehnologije, ovaj inovativni sistem za daljinsko upravljanje prozorima sa bilo kojeg mjesta u kući, sadrži osam unaprijed definisanih programa: buđenje, prozračivanje i još mnogo toga. U svakom slučaju sa ovim proizvodom kiša nema šanse", istakao je.

Ističe da za one koji žele panoramski pogled donose jedinstven proizvod sa dvostrukim vješanjem, a od 1. aprila po pristupačnijoj cijeni.

"Za one koji žele unikatan dizajn u enterijeru, nudimo VELUX Cabrio, krovni prozor koji se u nekoliko sekundi pretvara u krovni balkon bez zahtjevnih građevniskih radova", objasnio je.

Dodao je da osim proizvoda za kosi krov, VELUX u ponudi ima i prozore za ravni krov: fiksne, na ručno i daljinsko upravljanje, i sistemom za odimljavanje.

Cijelu kolekciju VELUX premium proizvoda možete pogledati na stranici www.velux.ba.

Prisutnima se obratio i jedan od prvih uposlenika VELUX kompanije, koji se priprema za zaslužen odlazak u penziju. Sead Sarajkić od 1997. godine radi u toj kompaniji, a kako je istaknuto na skupu, "preko njegovih ruku je prešao svaki prozor koji je izašao iz firme".

"Bilo mi je zadovoljstvo i čast što sam radio u jednoj svjetskoj kompaniji. I poželio bih svakome da ima čast da radi u jednoj takvoj kompaniji", zaključio je Sarajkić.