Privreda
168

Euro-Asfalt: Već se osjeti funkcionalnost ceste Butila - Vlakovo

Klix.ba
Sarajevska obilaznica je dio budućeg trans evropskog koridora 5C, locirana na sjeverozapadu Sarajeva u dolini rijeke Bosne, a radovi na njenoj izgradnji su podijeljeni na lotove 1, 2 i 3. Euro-Asfalt d.o.o jedan je od izvođača radova na ovim lotovima, a podionica koja se proteže od Butila do Vlakova već je pokazala svoju funkcionalnost, tvrde iz ove firme.

Prema riječima šefa projekta Lot-a 3 i koordinatora na projektu Lot-a 3A Saida Džafića ovaj lot je riješen kao autoput sa dvije odvojene kolovozne trake gdje se svaka sastoji od po dvije saobraćajne trake i to vozna i preticajna, za svaki smjer kretanja, i po jedna zaustavna traka urađena za prinudno zaustavljanje.

"Podionica Sarajevske obilaznice Butila-Vlakovo koja je duga 3.300 m, uspješno je završena u roku, a njenu funkcionalnost učesnici u saobraćaju već osjete. Lot 3A nastavlja se na Lot 1 neposredno ispred petlje Butila i pruža se jugozapadno do petlje Vlakovo. Bitan je jer ljudi koji idu prema Mostaru odnosno iz Mostara prema Zenici ne moraju ulaziti u Sarajevo. Sa njim imamo uvezanu cestu od Zenice do Tarčina i vjerovatno je bila ideja investitora da se taj segment uveže i da se rastereti gužva po Rajlovcu i Stupska petlja", kazao je Džafić.

Na ovom pravcu izgrađeni su vijadukt Bojnik koji je cijelom svojom dužinom lociran na pravcu i dva potputnjaka Osijek i Treševine.

"Sama dionica bila je zahtjevna, jer se dobar dio dionice radio u plavnom području, što je zahtjevalo dodatnu pripremu terena i stvaranje uslova da se nastavi sa izradom nasipa i kolovozne konstrukcije”, kazao je Džafić te pojasnio na koji način se biraju materijali.

"Svi ugrađeni materijali bili su prethodno ispitani i odobreni od strane Nadzornog organa. U toku same ugradnje vršena su kontrolna ispitivanja, tako da je zadovoljeno ono što je propisano standardima i normama. Morali smo zadovoljiti standarde i norme koje su propisane za takve vrste objekata", kazao je Džafić , te kratko prokomentarisao panele za zaštitu od buke: "Riječ je o aluminijumskim panelima u bojama, koji su morali zadovoljiti propisani nivo i tip zaštite od buke".

"Projekat je rađen u periodu od augusta 2013. do juna 2014. godine i na svu sreću bilo je više dobrog nego lošeg vremena, osim aprila i maja u vrijeme katastrofanih poplava. Ali, uz jedan dobar pristup i organizaciju uspjeli smo završiti posao. Koordinacija je bila dobro postavljena i onda je to dobro išlo", pojasnio je Džafić, saopćeno je iz Euro-Asfalta.