{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Bh. brendovi u najvećem koncept shopping centru na svijetu

19.3.2014. u 09:50
270
40
Bh. brendovi u najvećem koncept shopping centru na svijetu
270
Nakon što je iz Vispakovog skladišta krenula prva pošiljka bosanskohercegovačkih prehrambenih proizvoda na tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata, prošavši stroge procedure domaći brendovi među kojima su i Zlatna džezva, Zlatni puder, Oaza, Love Kent medenjaci, Jaro, Tajna i Wiwia praline, već su se našli na policama najvećeg koncept trgovačkog centra na svijetu.
Uz Vispak, među izvoznicima su i voda Oaza - Tešanjski kiseljak, Klas Sarajevo, Akova Group Sarajevo, Voćar Brčko, Hepok Mostar, Sava Bijeljina, Spektar Drink i Semberija Bijeljina, te Kondisa Sarajevo.

"Nije nam prvi put da izvozimo u neku od zemalja Zaljeva. Podsjetit ću da smo prije nešto više od godinu i po počeli s realizacijom izvoza u Saudijsku Arabiju. Raduje nas da ovaj put prilikom izvoza u Ujedinjene Arapske Emirate nismo sami, i da smo u društvu bosanskohercegovačkih kompanija čiji kvalitet je neupitan. Vjerujem da je ovo jedan od načina kako ujedinjeni možemo iskoristiti prednosti domaćih brendova", riječi su Vispakovog menadžera za izvoz Muhameda Muzaferije.

Izvoz se realizira posredstvom kompanije Balkan Trading iz Dubaija, a koja ima za cilj kontinuiran razvoj distributivnih kanala i širenje prodaje na tržištima Zaljevskih zemalja.

"Ponosan sam jer je sada i definitivno jasno da smo zajedno ušli na novo tržište i to na velika vrata. Riječ je o najvećem tzv. koncept ili tematskom trgovačkom centru na svijetu Ibn Battuta Shopping Mallu, kao i Geant Hypermarket UAE koji je jedan od najvećih hipermarketa u Dubaiju i regionu. Vrlo brzo, već za nekoliko dana, u okviru druge faze ulaska na tržište, plasirat ćemo bh. proizvode u ostale Geant supermarkete u Dubaiju i Abu Dhabiju", ističe Zlatko Kartal, predstavnik kompanije Balkan Trading.

Ibn Battuta Mall, najveći je svjetski tematski tržni centar. U centru s ponosom ističu da su načinili revoluciju spojivši maloprodaju, edukaciju i zabavu na jednom mjestu. Originalno dizajniran, kako bi ispričao priču na osnovu iskustava sa putovanja poznatog arapskog istraživača Ibn Battuta, ovaj trgovački centrar predstavlja uzbudljivu mješavinu više od 275 trgovačkih radnji, 50 restorana i velikom ponudom prehrambenih namirnica, u okviru kojeg se nalazi i 21 kino.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: