{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


4Connect kreirao prvi e-commerc site prilagođen tržištu BiH

1.7.2013. u 10:41
0
4Connect kreirao prvi e-commerc site prilagođen tržištu BiH
0
4Connect kreirao prvi e-commerc site prilagođen tržištu BiH
Nakon nešto više od godinu dana od lansiranja brenda, 4Connect promoviše novi kanal prodaje putem savremene e-commerc stranice prilagođene zahtjevima i potrebama lokalnog tržišta u Bosni i Hercegovini.
Za razliku od zemalja u regionu, gdje je zastupljenost online prodaje značajno veća (Hrvatska 21% i Srbija 12%), online prodaja u BiH se nalazi praktično na početku sa učešćem ispod 1%.

Značajno je napomenuti i to da je 85% ukupne online prodaje područje Kantona Sarajevo, te da je vrijednost 95% kupljenih artikala ispod 100 KM. Trenutni trendovi na razvijenim tržištima su da online kupci prvenstveno traže artikle u retailu, a potom kupuju iste na webu zbog konkurentnosti cijena i servisnih usluga. Na nerazvijenim tržištima gdje praktično spada i BiH, trendovi su praktično suprotni. "Budući online kupci" traže proizvode na webu, potom se odlučuju na kupovinu u retailu, koji može ponuditi veći izbor i pristupačnije cijene. Osnovni razlog tome je ubjeđenje kupaca da online kupovina nije sigurna u smislu plaćanja i zaštite ličnih podataka te ograničenosti kvaliteta i sadržaja do sada dostupnih online servisa u BiH.

"Može se reći da je priča o takmičenju "zeca i kornjače" najbolje poređenje rada na e-commerc kanalu između nas i konkurenata. Većina je veoma brzo implementirala webshopove bez adekvatne ponude i servisa koji u najvećoj mjeri nisu ispunjavali niti trenutno ispunjavaju ono što promovišu. Problemi u osiguranju načina plaćanja, dostupnost proizvoda na upit, ispravnosti i brzine isporuke su velikim djelom razlog zbog čega kupci u BiH, online prodaju još uvijek doživljavaju apstraktnom. U proteklih godinu dana tim 4Connecta i veliki broj partnera je uložio ogroman trud u razvoj i implementaciju projekta koji je sada dobio punu formu te sa sigurnošću možemo reći da je www.4connect.ba prva e-commerce stranica za vas bez limita", rekao je Adis Dučić, direktor kompanije.

Ono što 4connect izdvaja, kada je u pitanju e-commerc kanal je da:

- Bez obzira da li se radilo o iskusnom ili budućem online kupcu, 4Connect osigurava maksimalan broj informacija na osnovu kojih kupac može uporediti ponudu te donijeti odluku o mjestu kupovine shodno svojim potrebama, željama i navikama.

- Sve što vidite na www.4connect.ba je dostupno za isporuku odmah. Za razliku od nekih dosadašnjih sajtova čiji je status za veći dio proizvoda na upit - što i nije motivirajuće za kupca.

- Implementiran je savremeni GeoTrust protokol za zaštitu stranice koji omogućava zaštitu korisničkih informacija i podataka, tako da pruža korisnicima najsavremenije protokole zaštite bilo da koristite računar ili mobitel za pregled ili kupovinu na www.4connect.ba.

- Implementiran je e-pay servis, uz podršku Raiffeisen Bank, koji omogućava sigurno plaćanje korištenjem platnih kartica uz najviše sigurnosne protokole.

- Jednostavnost dizajna za pretragu proizvoda i usluga. Dizajn je prilagođen svima, tako da se pretraga može vršiti u odnosu na vaše navike i potrebe. Jasno istaknute akcije i noviteti vam omogućavaju da veoma brzo pronađete proizvode koji predstavljaju trend ili proizvode po konkurentnim cijenama. U koliko ste fan nekog brenda i želite pretragu vršiti po brendovima, servis je prilagođen da u samo nekoliko koraka možete doći do traženog proizvoda za određeni brend.

- E-commerc servisi i usluge trenutno obuhvataju: a) Veći izbor opcija plaćanja (e-pay sigurni servis za online plaćanje, plaćanje po pouzeću i virmansko plaćanje), b) Besplatna isporuka u roku 72h na teritoriji BiH za narudžbe 100 KM i više, c) Store Pickup usluga - Mogućnost online kupovine sa opcijom preuzimanja proizvoda na željenom prodajnom mjestu uz dodatni popust, d) Servis 60“ pozitive – Posebne promocije po atraktivnim cijenama u trajanju od 60 sekundi, e) B2C servis podrške za mala i srednja preduzeća, f) Detaljne informacije o garantnim rokovima, servisima i servisnim uslugama za sve brendove koji se nalaze u ponudi, g) Online reklamacije i podrška za brzo otklanjanje bilo kakvih poteškoća u postprodajnom periodu, h) Informacije o ostalim mogućnostima i pogodnostima za finansiranje kupovine putem banaka i mikrokreditnih organizacijama.

- Dostupan je i servis "4Connect savjetnik", koji kupcima omogućava da dobiju informacije o trendovima, novitetima i uputama kako odabrati pravi proizvod.

"U budućnosti, tim 4Connecta i naše partnere očekuje dosta posla i aktivnosti na osiguravanju najvećeg nivoa kvaliteta usluga koje www.4Connect.ba nudi. Takođe, već sada postoji dugoročni plan implementacije novih servisa o čemu ćemo blagovremeno informisati naše kupce", poručuju iz ove kompanije.

U svakom slučaju ukucajte www.4connect.ba. Kreiran "Za vas bez limita!".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: