{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U borbi protiv stresa: Kako preživjeti radni dan?

S
12.9.2007. u 22:04
0
0
U borbi protiv stresa: Kako preživjeti radni dan?
0
U borbi protiv stresa: Kako preživjeti radni dan?
Stres je postao dio svakodnevnog života. Skoro da je nemoguće izbjeći ga. Najbolji lijek protiv groznog stresa je opuštanje. Ipak kada vam neko kaže: "uspori i opusti se malo", najradije bi ga opalili štocem u lice. To je loša ideja. Ipak, ko god vam to kaže, u pravu je. Sve je lakše kada ste malo opušteniji. A evo kako to postići.
Jutarnja kafa

Zamijenite jutarnju kafu jednom šoljom ginseng čaja. Ovaj napitak će pokrenuti vaš metabolizam baš kao i kafa. Ipak, za razliku od svima nam dragog crnog napitka, ginseng ublažava anksioznost i napetost.

Doručak

Nemojte jesti masnu hranu za doručak jer se duže vari i može izazvati stomačne tegobe. Ujutro vam trebaju kompleksni ugljikohidrati i proteini. Zobena kaša je najbolje što si možete napraviti. Uz to pojedite par komada voća i malo sira.

Muzika

Ako možete i kad god možete, slušajte muziku na poslu. To će vam smanjiti stresne simptome poput visokog krvnog pritiska i ubrzanog pulsa.

Sjedenje

Veoma je važno sjediti ispravno na poslu. Dobrim držanjem pomoći ćete kisiku da lakše dođe do mozga te da lakše funkcionišete u stresnim situacijama.

YouTube

Mnoštvo kompanija zabranjuje svojim radnicima stranice zabavnog sadržaja. To je velika greška. Ponekad je potreban samo jedan osmijeh da se osjećate kao novi. Otiđite na stranicu Go Fug Yourself ili YouTube i dajte si pet minuta oduška.

Ručak

Iako je restoran iz kojeg jedete hranu udaljen samo 5 minuta hoda od vaše poslovne zgrade, vi i dalje naručujete hranu iz tog istog restorana. Prestanite raditi to. Imate pravo na pauzu i nemojte je koristiti u kancelariji. Izđite, prošetajte i pojedite nešto.

Cikulacija i kisik

Kada se ukočite ispravite se, isprepletite prste na potiljku te što više raširite laktove. Širenje i skupljanje laktova ponovite nekoliko puta. Ne zaboravite disati.

Grickalice

Nemojte žvakati čipsove, flipsove i grisinije. Kupite si mješavinu suhog voća, badema i lješnjaka. Zdrave grickalice, pored toga što vam ne štete, pomažu vam da izgurate dan do kraja.

Masaža

Ispod stola stavite jednu ili dvije loptice za golf. Kada vam prekipi i kada vas hvata nalet "poslovnog ludila", izujte cipele i tabanima rolajte loptice. To je odlična improvizacija masaže stopala.

Vježbanje

Na putu s posla, izađite jednu stanicu ranije ili prošećite krug po vašem bloku prije no što uđete u kuću. Kratka šetnja bez obaveze pomoći će vam da u kuću uđete opušteniji i ugodno provedete ostatak dana.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: