{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Stvorite zdravu radnu atmosferu

S
10.9.2007. u 13:30
0
0
Stvorite zdravu radnu atmosferu
0
Stvorite zdravu radnu atmosferu
Sretan uposlenik je zdrav uposlenik. Da biste svoje radno mjesto učinili što zdravijim ambijentom, a svoje radno vrijeme što produktivnijim i boljim, potrebno je da izvršite samo nekoliko malih promjena u svom svakodnevnom ponašanju.
Izbjegavajte afere sa radnim kolegama i nadređenima

Prema anketi rađenoj na Univerzitetu Iowa, 62% muškaraca i 46% žena koji su izjavili da su imali vanbračne afere započeli su ih sa nekim koga su upoznali na poslu. Vanbračne afere su same po sebi nezdrave i odvratne, ali stvari postaju gore ukoliko se počnete "švalerati" sa nekim s posla. Naime, svaka svađa sa ljubavnikom odražavat će se na vaše poslovne rezultate i vaš angažman, a prema istraživanjima iz Iowe, depresija je kod ovog vida vanbračne veze češća za 17%.

Idite kući čim završite sa poslom

Bez obzira na vašu ambiciju i na želju da se stalno dokazujete kako biste došli do unapređenja, za sve postoje granice. Naime, na Univerzitetu Kalifornija istraživačkim radom je potvrđeno da ljudi koji na poslu provedu više od 45 sati sedmično, za 22% su izloženiji povećanom krvnom pritisku koji može izazvati ozbiljne probleme. Zato nemojte pretjerivati, mislite na svoje zdravlje, idite kući i odmarajte.

Izbjegavajte liftove

Nije vam potrebna članska karta neke teretane kako biste svome zdravlju počeli činiti dobre stvari. Radite na petom spratu poslovne zgrade? Izbjegavajte lift barem tri puta sedmično i idite uz stepenice. Početak će biti težak kao i svaki drugi, ali će vam penjanje preći u naviku pa ćete pet dana u sedmici koristiti stepenice, a lift će postati zagušljivo, neugodno mjesto u kojem uvijek imate nekog posla oko cipela pa stalno gledate u pod kako biste izbjegli neugodne poglede sa kolegama koje ne podnosite, a koji, kao iz inata, svaki put idu s vama.

Istežite se svakih deset minuta

Ukoliko većinu svog radnog dana provedete ispred računara, sasvim je logično da ćete za nekoliko godina početi osjećati intenzivne bolove u kičmi i vratu. Da biste izbjegli taj neugodni bol, svakih deset minuta se istegnite malo. Pokušajte uspravno sjediti za vašim računarom kako ne biste u potpunosti iskrivili svoju kičmu.

Izbacite sve iz sebe

Većina uposlenika boji se izraziti svoju zabrinutost u vezi sa nekim problemom kako se ne bi suprotstavljali nadređenom, a sve zbog straha od otkaza. Ne savjetujemo vam da bez razloga i čvrstih argumenata dovodite u pitanje svaku direktorovu odluku, ali ukoliko smatrate da ste u pravu, razgovarajte sa upravom. Naposljetku, i oni su samo ljudi. Isto vrijedi i za konflikte sa kolegama. Nemojte šutjeti ako vam nešto smeta. Recite jasno i glasno šta vas muči i izbjeći ćete bespotrebni stres koji može biti jako opasan.

Uljepšajte svoj ured

Ured je prostorija u kojoj provodite mnogo vremena i optimalno bi bilo kada biste se tu što je moguće bolje osjećali. Dogovorite se sa kolegama iz kancelarije, pronađite kompromis i dekorirajte ured lijepim bojama, zavjesama, vazama i slično. Ugodan ambijent poboljšava raspoloženje, snižava nivo stresa i povećava efikasnost. Sve to će pomoći vašem zdravstvenom stanju.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: