Posao
0

Naučite biti odličan poslodavac

Sarajevo-x.com
Možete biti efikasan menadžer ukoliko u svakodnevnu radnu praksu inkorporirate neke osnovne principe. Na Internetu smo za vas pronašli savjete koji će vam pomoći da naučite kako da budete odličan menadžer.

1. Povezati se sa menadžerima

Menadžeri moraju biti povezani jedan sa drugim. Dnevno razgovarajte i uočite šta se dešava u vašem području. Steći ćete dobre informacije i izgradit ćete čvrste odnose jedni s drugima. Odlično je razgovarati i o stvarima koje se ne tiču samo posla i družiti se s tim ljudima ukoliko dijelite zajedničke interese.

2. S poštovanjem se odnositi prema uposlenicima

Na poslu se prema svima ophodite sa poštovanjem i učtivošću. Ovo se ne odnosi samo na vašu relaciju sa ostalim menadžerima. Morate postaviti primjer za sve ostale. Ne trebate biti najbolji drugovi sa kolegama s posla, ali drugima svakako odajte priznanje.

3. Redovno održavati sastanke

Trebate se redovno sastajati sa ljudima i u nekim slučajevima, koji su posebno osjetljive prirode, dnevni sastanci treba da osiguraju da se prioriteti svih osoba uzimaju u obzir. Ohrabrite druge u postavljaju pitanja i budite radoznali u davanju odgovora kako biste druge podstakli da vas pitaju za sve što im je nejasno.

4. Znati rasporediti radne zadatke

Naučite raspoređivati zadatke osobama kojima rukovodite. Neki od njih, kao npr. stariji ljudi koji su tamo oko deset godina, možda ne trebaju superviziju i može im se vjerovati kad su u pitanju rokovi i neophodna kvota. Dok drugi, posebice pridošlice treba da budu povremeno nadgledane kako bi se osiguralo da znaju šta i kako da rade.

5. Nikoga ne favorizovati

Neka svi u grupi budu svjesni prioriteta i neka prvo izvrše stvari koje, po važnosti, dolaze na prvo mjesto. Izbjegavajte govoriti samo jednom uposleniku i očekivati od njega da prenese to što ste rekli radnom kolegi, ukoliko se ne radi o kvalificiranom vođi. Ovo ostavlja utisak favorizovanja, koje želite izbjeći po svaku cijenu.

6. Saslušati radne kolege

Dopustite svima da s vama o problemima govore i budite saosjećajni. To što ih s vremena na vrijeme saslušate je dobro i pokazuje da imate razumijevanja. Ukoliko jedna te ista osoba sve vrijeme ima lični problem, budite na oprezu. Možete završiti imajući problematičnog radnika na ramenu za plakanje.

7. Naučiti od iskusnijih došljaka

Novi uposlenici često u kompaniju dolaze iz drugih mjesta gdje su bili naučeni da rade posao na bolji način. Uzmite bilježnicu i učite od ovih došljaka. Možda ćete imati priliku uraditi stvari brže i bolje nego prije. Budite otvoreni i fleksibilni.

8. Postaviti jednake standarde za svakoga

Postavite jednake standarde za sve uposlenike. Nikog ne favorizujte. Od ključne važnosti za posao je da se na nedovoljno kvalitetan rad odgovori mjerama struktuiranog disciplinskog programa. Naučite supervizore da se nauče ponašati u ovim situacijama.

9. Unaprijediti radne kolege

Naučite ljude da budu spremni da ih unaprijedite razvojem njihovih vještina. Čak i ako to znači da će onaj koji se pokazao dovoljno dobrim biti prebačen u drugi dio firme. Razvijajući ljude, izgrađujete čvršću bazu i vaša menadžerska dostignuća postaju evidentna.

10. Istaći pozitivne strane posla

Napori da budete pozitivni je dar koji vas može učiniti boljim menadžerom. Potrudite se uočiti dobru stranu stvari koje ćete predočiti uposlenicima. Nikad ne govorite ružno o kompaniji ili ljudima na višim pozicijama. U suprotnom ćete ugroziti vlastitu poziciju u očima drugih ljudi.