Foto: Reuters
Emocije su izuzetno bitne prilikom donošenja poslovnih odluka, a pogotovo kada se radi o kupovini i prodaji dionica. Da su emotivni investitori uspješniji, pokazala je studija rađena na Univerzitetu Maryland.
Kako piše AP, emocije prilikom donošenja poslovnih odluka mogu povećati kreativnost, angažman i efikasnost, stoji kao zaključak studije rađene na Univerzitetu Maryland koju su izradili profesori Meyong-Gu Seo i Lisa Feldman Barett.
Stručnjaci su otkrili da će rezultati investicije biti povoljniji i finansijski isplatniji ukoliko investitor u proces donošenja odluke unese svoje osjećaje. Za potrebe studije, stručnjaci su tokom četiri sedmice pratili ponašanje 101 investitora na berzi.
Uvjerenje da samo "hladnom glavo" možete investirati u pravi posao te da emocije rezultiraju nerazumnim odlukama, ovom studijom prestaje važiti. Stručnjaci naglašavaju da osjećaji ne moraju biti smetnja za uspješne investicije samo ukoliko se ispravno protumače.
Možda vas zanima