Osnovni cilj radionice je da BH Telecom i u narednom periodu ostane lider na telekomunikacionom tržištu, s fokusom na potrebe korisnika kako bi im se omogućile najbolje usluge.
Veliki broj prisutnih pozdravio je uvodnim obraćanjem generalni direktor BH Telecoma, Nedžad Rešidbegović, koji je govorio o uspješnom poslovanju ove kompanije u uslovima otvorene tržišne utakmice u domenu ponuda telekomunikacionih usluga.
"Prilagođavanje poslovne strategije tržišnim uslovima i konstantno povećanje asortimana usluga, unapređivanje ponude i odnosa s korisnicima, okvir je u kojem je BH Telecom poduzimao aktivnosti s ciljem održanja i jačanja svoje pozicije na telekomunikacijskom tržištu", istakao je Rešidbegović.
BH Telecom mnogo ulaže u razvoj ljudskih potencijala i stalnu edukaciju zaposlenika, u čijoj je funkciji i ova radionica.
"Slična radionica je već održana i u Tuzli, a do kraja godine u planu su još dvije, koje će se održati u Goraždu i Mostaru", kazao je rukovodilac Centra za razvoj, obrazovanje i regulatorna pitanja BH Telecoma Akif Šabić dodajući da će se sutra, također u hotelu „Sedra“, održati i okrugli sto pod nazivom "Kako unaprijediti biznis i prodaju usluga BH Telecoma".