{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nakon uspješno okončane 2006. godine, DITA odlučno krenula u nove pohode

S
12.1.2007. u 11:30
0
0
Nakon uspješno okončane 2006. godine, DITA odlučno krenula u nove pohode
0
Nakon uspješno okončane 2006. godine, DITA odlučno krenula u nove pohode
Protekla poslovna godina obilježena je izuzetnim uspjehom za jednu od vodećih domaćih kompanija, Industriju deterdženata Dita d.d. Tuzla.
Uzimajući u obzir kvalitativne i finansijske parametre, Dita je u periodu juni – novembar 2006. godine ostvarila procentualni porast izvoza svojih proizvoda za 170%, u odnosu na isti period prethodne godine, dok je rast izvozne stope za nevjerovatnih 288% zabilježen u decembru 2006. mjereno u odnosu na isti period 2005. godine.

Nakon uspješno okončane 2006. godine, obilježene rekordnim rastom stope izvoza, Industrija deterdženata Dita d.d. Tuzla u novoj godini planira svoj asortiman obogatiti novim proizvodima, u cilju zadovoljenja potreba svojih kupaca i potrošača, te održavanja trenda rasta prodaje na domaćem i inostranom tržištu.

Kvalitet Ditinih deterdženta, koji su podvrgnuti brojnim testovima i u potpunosti zadovoljavaju visoke evropske standarde, potvrđuje njihova sve veća potražnja na ino tržištu. Ohrabreni ovom činjenicom, uz kontinuirano inoviranje receptura i redizajna ambalaže cjelokupnog proizvodnog programa, 2007. godinu Dita namjerava obilježiti novim linijama tečnih sredstava za pranje i čišćenje u domaćinstvu i novim asortimanom toaletne kozmetike.

Ditina prepoznatljiva linija BLIC uskoro će biti proširena sa 6 novih proizvoda. Proizvedena prema novoj visokokvalitetnoj recepturi sa ANTISTATIC formulom, pojavit će se u modernoj ambalaži na svim prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini, a u najskorijem periodu potrošačima će također biti ponuđena i paleta novih proizvoda iz linije toaletne kozmetike. U pitanju je MONIA tečni sapun, kreiran po novoj vrhunskoj recepturi u tri varijante mirisa, obogaćen AEF kompleksom, koji regenerira kožu i vraća neophodnu vlagu.


Ponuda Ditinih proizvoda biće proširena i sa četiri nova omekšivača, i to SOFTLY Vanilla, SOFTLY Avokado Milk, SOFTLY Orange i SOFTLY Aromatherapy, kreirani na bazi domišljatosti Ditinog kreativnog tima, koji uz proizvodnju novih proizvoda stalno poduzima aktivnosti na redizajnu ambalaže cjelokupnog proizvodnog programa.

Najveće zasluge za konstantno povećanje broja i kvalitete proizvoda Industrije deterdženata Dita pripadaju profesionalnosti Ditinih stručnjaka, renomiranim dobavljačima vrhunskih sirovina sa područja cijele Evrope.

Upravo je poslovna filozofija Industrije deterdženata d.d. Tuzla, zasnovana na prepoznavanju potreba tržišta, omogućila kontinuiran trend rasta prodaje, proširenje izvoznih destinacija i osvajanje vrlo zahtjevnog tržišta Evropske unije, te kreaciju novih vrhunskih receptura. Dita će i u budućnosti, kao tržišno orijentirana kompanija, najveću i dužnu pažnju posvetiti zadovoljenju potreba potrošača.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: