{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Moguće i u BiH: Palitos – novi domaći brend i jedinstven proizvod u regionu

15.4.2015. u 12:04
181
Moguće i u BiH: Palitos – novi domaći brend i jedinstven proizvod u regionu
181
 
Palitos je novi domaći brend kompanije Spanish Market d.o.o. Radi se o hrskavim, slanim grickalicama koje se po teksturi razlikuju u svemu što trenutno možemo pronaći na našem i regionalnom tržištu.
Proizvode se bez ikakvih aditiva i konzervansa, sa 100% prirodnim sastojcima i maslinovim uljem, a prilikom proizvodnje, umjesto prženja, grickalice se peku.

"Palitos je brend koji dovodi inovativnost u svijet grickalica kako na našem tržištu tako i u regionu. Dugo smo radili na istraživanju tržišta i razvijanju proizvoda, tako da smo izuzetno ponosni da našim kupcima i kranjim potrošačima možemo ponuditi nešto potpuno novo i drugačije na našem tržištu, a osim toga i domaće. S obzirom da su poprilično osvježenje u kategoriji, uspjeli su naći mjesto kako na polici tako i u svakodnevnom životu naših krajnjih potrošača".



Naziv "Palitos", španskog je porijekla i znači štapić, odatle i ideja za ime proizvoda.

Prema njihovim riječima, još uvijek traje proces penetracije na tržištu tako da će se ovaj proizvod vrlo brzo moći kupiti na svim prodajnim mjestima.

Inače, moto poslovanja Spanish Market-a je „od kioska do hipermarketa“, tako da će se Palitosi moći pronaći upravo na svim ovim prodajnim mjestima.

Trenutno, Palitos se nudi sa sjemenkama suncokreta, susamom i sirom, i dostupni su u dvije prezentacije, i to 40gr. i 100gr..

U planu imaju izbaciti još okusa, koje će odrediti na osnovu potreba i želja njihovih krajnjih potrošača.



Kada je proizvodnja u pitanju, planiraju povećati izvoz u regiju, otvoriti nova tržišta i povećati tržišne udjele na tržištima na kojima već imaju svoje proizvde.

Spanish Market d.o.o. je mješovita španjolsko-bosanskohercegovačka kompanija koja se od 1997. godine bavi uvozom i distribucijom roba široke potrošnje, a sa proizvodnjom je počela još 2008. godine i tako postala prva kompanija u cijeloj regiji koja je na tržište izbacila pekarske proizvode sa dugim rokom trajanja.

Vlasnici su jednog poznatog bh. brenda „Quickie“, čime su pokazali Bosancima i Hercegovcima, da domaći proizvod može biti jednako kvalitetan, ako ne i kvalitetniji od uvezenog.

Planiraju nastaviti ulagati u svoje proizvodne pogone i svojim krajnjim potrošačima nuditi uvijek nešto novo, kvalitetno i jedinstveno na tržištu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: