biznis
322

Kompanija Madi redizajnirala pakovanja svojih proizvoda

U kompaniji Madi d.o.o. su se, u okviru stalnog unapređenja svog proizvodnog asortimana, odlučili na bitan korak redizajna pakovanja svih svojih proizvoda iz polutrajnog asortimana.

Pojedini proizvodi su već na policama, a u naredna dva mjeseca kompletan asortiman u potpuno novom pakovanju bit će na policama kako u našoj zemlji tako i u regiji. Ujedno će asortimanski blokovi biti vrlo prepoznatljivi i uočljivi u prodajnim objektima u kojim možete kupiti naše proizvode, saopštili su iz kompanije Madi.

"Bitna novost u okviru redizajna jeste da smo sve svoje proizvode segmentirali u tri kategorije i to: extra (bijelo pakovanje), premium (plavo pakovanje) i de luxe (zeleno pakovanje). Ujedno, segmenti su diferencirani i u smislu cijene i kvaliteta pa je tako extra cjenovno najprihvatljivija sa vrlo dobrim kvalitetom, premium je srednji segment i kvalitativni i cjenovni, tako da je de luxe ujedno najprestižniji u asortimanu i što se tiče kvaliteta, a i cjenovno će biti nešto skuplji", pojasnili su iz ove bh. kompanije koja je krajem juna u Industrijskoj zoni Tešanj otvorila najveću klaonicu peradi na Balkanu.

Novi proizvodi na policama

"U mjesecu julu na policama se pojavilo 10 potpuno novih proizvoda: pileći mesni doručak, pileći parizer, juneći mesni doručak, juneća mortadela, pileći zlatni batak te pileća zlatna prsa. Svi proizvodi su iz de luxe segmenta osim parizera koji je iz premium segmenta. Dalje, tu su juneća kobasica blaga deluxe i pileća hrenovka premium. Na kraju, tu su narodna pileća salama (350 i 750 grama) i narodna pileća viršla u omotaču u rifuzi i pakovanju od 1 kilograma. Većina proizvoda već je u opticaju, a ostatak će biti u prodaji do kraja mjeseca. Svi ovi proizvodi dokaz su da naše odjeljenje razvoja novih proizvoda nikada ne miruje te da stalno radimo na novim unapređenjima kvaliteta i asortimana", poručuju iz Madija.

Najava novih proizvoda

Početkom mjeseca septembra u prodaji će se prvi put naći i konzervirani proizvodi i to pet novih proizvoda: kokošija pašteta de luxe u pakovanju od 100 i 75 grama, kokošija pašteta pikant de luxe te pileći narezak od 100 i 150 grama.

Sve do sada navedeno upućuje da se proteklih mjeseci puno radilo na razvoju novih i osavremenjavanju i unapređenju postojećih proizvoda te ujedno potvrđuje staru tezu da s nama nikada nije dosadno, stoji u najavi novih Madijevih proizvoda.