Bh. grupacija
498

Kompanija AS iz Jelaha predstavila spoj savremenosti i tradicije na sajmu u Tešnju

Amira Ćeman, marketing menadžer AS Jelah
Amira Ćeman, marketing menadžer AS Jelah
Kompanija AS iz Jelaha organizator je ovogodišnjeg predstavljanja svih brendova AS Holdinga kao vodeće bosanskohercegovačke grupacije u prehrambenoj industriji na sajmu u Tešnju koji je otvoren jučer i traje do 30. septembra

Ovogodišnji sajam poseban je za kompanije Klas, Vispak, Sprind, AC Food, Solanu, Oazu i druge, jer predstavljaju jedinstven spoj tradicionalnih i modernih elemenata.

Sajam u Tešnju
Sajam u Tešnju

"Naš štand podijeljen je na dva dijela, simbolizirajući spoj tradicije i savremenosti. S jedne strane, posjetioci imaju priliku da dožive autentičnu tradiciju kroz naše proizvode kao što su Zlatna džezva, Klas lokum, Zlatni puder, Sprind jufke i kolači, Oaza, Master štrudle i mnoge druge. Ovi proizvodi su simbol bogate kulturne baštine našeg regiona i predstavljaju našu posvećenost očuvanju tradicionalnih vrijednosti. S druge strane, naš štand također prikazuje nove tehnološke trendove u vidu photobooth kabina, vortex 360 i VR naočale koje posjetioce virtuelno vode direktno u Oazinu tvornicu. Ovo je naš način da pokažemo kako uspješno spajamo tradiciju i savremeno doba, prilagođavajući se potrebama modernog tržišta", istakla je Amira Ćeman, marketing menadžer u kompaniji AS.

Sajam u Tešnju
Sajam u Tešnju

Iz AS-a navode kako je cilj njihovog ovogodišnjeg učešća na sajmu pokazati kako tradicija i savremenost mogu koegzistirati i dopunjavati se.

Vjeruju da je važno očuvati naše kulturno nasljeđe, ali isto tako biti otvoren za nove ideje i tehnologije koje im omogućavaju da budu konkurentni na globalnom tržištu.