{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Jernej Repovš: Kako ubiti dobru ideju?

F
5.12.2012. u 15:49
5
0
Jernej Repovš: Kako ubiti dobru ideju?
5
Jernej Repovš: Kako ubiti dobru ideju?
"Kako ubiti dobru ideju?", tema je o kojoj je danas na predavanju u Sarajevu govorio dugogodišnji predsjednik i regionalni kreativni direktor agencije Studio Marketing JWT Jernej Repovš.
"Dobre ideje postoje, ali je pitanje ko ih ubija. Moja je teza da su to preduzeća i agencije", kazao je Repovš govoreći o ulozi oglašivača s jedne i agencija sa druge strane u trenutnoj situaciji suženih marketinških budžeta i primjenjenih uslova rada.

On je kritički naveo razloge zbog kojih dobre ideje uglavnom ne stignu da budu rođene, a i kada dožive prezentaciju, ideje ne stignu do realizacije. Posebno je izdvojio neiskusni menadžment sa nedovoljnim znanjem i autocenzuru samih kreatora, koji se, u strahu da bi njihove ideje donosile loše rezultate, zadržavaju na prosječnim.

Sa novim tehnologijama, po njegovim riječima, dolaze i novi komunikacijski kanali, stvari se svakodnevno mijenjaju i sa tim promjenama i trendovima treba biti u toku.

Krizu, smatra Repovš, nismo iskoristili kao šansu zbog toga što ljudi teško prihvataju izazove plašeći se neuspjeha.

Govoreći o odnosu firmi u regiji prema korporativnom dizajnu, Repovš je kazao da je on različit jer neki zapravo ne razumiju šta je to.

"Neki smatraju da je to logotip koji napravi dobar dizajner i ne shvataju da je to složen posao koji obuhvata istraživanja, testiranje, kao i prepoznavanje komunikacijskih sistema, arhitekturu robnih marki i drugo", kazao je Repovš.

Marketinški guru Jernej Repovš jedan je od ključnih utemeljitelja advertisinga na području bivše Jugoslavije i Republike Slovenije.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: