Komentari (57)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Svaka čast, jedino preduzeće koje smanjuje broj radnika. Sad imaju 2700, a imali su prije 10 godina skoro 4500. Da se bogdom i ostale budžetlije ugledaju na vas. pozz za sve željezničare od jednog mašinovođe koji radi u privatnom sektoru.
Smanjuju jer odlaze u penziju i nema obnove radnog kadra.
Trebaju radnici direktora dizat u zrak a i 8n njih. Hvala bogu da jedna državna firma ima neki napredak!
Zivim za dan kada ce zeljeznice biti koristenen u punom kapacitetu. Kroz ovako lijepu zemlju ne postoji bolji nacin putovanja
Dugo će da živiš izgleda
Naročito pruga u Unsko sanskom kantonu toliko je opterećena želj.saobraćajem da vozovi idu svaki tren a plate im bogovske .Pruga zarasla u korov a uposlenici imaju bogovske plate,otkud to .
koji najbolji rezultat kad su na listi najvecih duznika jeste li dobri
Najveci duznici poreza, 300 miliona, o cemu vi pricate, kakav najbolji rezultat??
Pa ljudi nije napravljen metar pruge u ovih 33 godine ove vlasti.Kakav napredak?Nisu bili u stanju recimo da naprave ne tako dugu dionicu Vareš-Banovići i tako direktno spoje Sarajevo i Tuzlu.
Tuzla se ničim ne spaja, ostaje slijepo crijevo najperspektivniji kanton u Državi!
Kad još 1000 ljudi ode u penziju i ne bude niko primljen onda ce da posluje kao nikad!👌A mozda bude i prijem još 2000 policajaca.To je to preslaganje.😂
Jbga ovu dobit su pogapali lopovi, dobro je nisu uminusu kao proteklih 30 g
Nova vlada ide, treba se na pozicijama ostati i opstati
Najbolji al i dalje negativan bez profita..Kakva manipulacija..Željeznice su progutale miljarde a dale par miliona
ŽFBiH su kičma jadransko-evropskog željezničkog saobraćaja, nema nikakvog razloga da budu gubitaši
Svaka cast idemo ove godine na dobit od 2.5 miliona!
Da vi samo znate kakva je ovo ljudina. Pravi čovjek na pravom mjestu, Aferim Kosara
Mora sa si mu dužnik
Prihod i zarada nije isto
Mislim da ste i dalje najveći dužnici državi odnosno nama narodu. Ali treba ispratiti i pozitivan rezultat. Pa se nadam da će poslovanje i u budućnosti ići u pozitivnom smjeru
Ni blizu. Rudnici su dužni oko 1 milijardu KM, mahom porez, socijalno i zdravstveno.
nista to vi niste zaradili, zaboravili ste navesti mjere vlade i novac koji vam je uplacen sto je preko 20 miliona, a koji zajedno sa Premjerom pokradete za privatni biznis
Ko je ono najveći porezni dužnik u BiH ? Nešto mi zvoni u ušima ali se ne mogu sjetiti