{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Holiday - sarajevski kultni hotel

10.3.2015. u 10:57
43
Holiday - sarajevski kultni hotel
43
Holiday - sarajevski kultni hotel
Jedan od zasigurno najprepoznatljivijih objekata u regionu, hotel Holiday Sarajevo, bivši Holiday Inn, u proteklih šest mjeseci bilježi odlične rezultate poslovanja, uprkos sve većoj konkurenciji u svojoj branši.
Nakon teškog perioda u poslovanju hotela uzrokovanog objektivnim tržišnim razlozima, hotel Holiday u proteklih 8 mjeseci, nakon što je upravljanje hotelom preuzela firma Holiday Resort d.o.o., bilježi pozitivne poslovne rezultate.

“Napornim radom osoblja, upornošću, promjenama u politici poslovanja, te novom pokretačkom energijom hotel je uspio vratiti povjerenje svojih klijenata, što je bio osnovni cilj u protekloj 2014. godini. Za samo par mjeseci u hotelu su održani prijemi šest ambasada povodom obilježavanja njihovih Nacionalnih dana, brojne konferencije, kongresi, seminari, vjenčanja, poslovne proslave i drugi prijemi. Potpisan je partnerski ugovor sa Sarajevo Film Festivalom za naredne tri godine. Pokrenut je niz marketinških aktivnosti, koje su rezultirale potpisivanjem više značajnih ugovora o saradnji i partnerstvu. Između ostalih, bez namjere da se bilo koji projekat favorizira, hotel Holiday postao je zlatni sponzor FK Sarajevo. Sa željom podrške ideji zdrave i čiste životne sredine Holiday je postao partner projekta globalne ekološke inicijative Let’s Do It, najvećeg volonterskog pokreta u BiH. Nedavno je dogovorena saradnja i jedan vid sponzorstva sa Sarajevskim večerima muzike, u organizaciji Fondacije za muzičke umjetnosti, sa željom da se pomogne promocija klasične muzike u Sarajevu. Holiday nastoji podržati kulturne i sportske manifestacije, zdrave i korisne projekte, svjestan važnosti društveno odgovornog poslovanja, a sve u nadi da će barem jednim dijelom doprinijeti jačanju i razvoju bosanskohercegovačkog društva”, izjavila je direktorica marketinga i prodaje, Alena Bukvić.

Hotel je izgrađen 1983. godine pred otvaranje XIV zimskih olimpijskih igara i nije prestajao sa radom ni u vrijeme ratne tragedije u Bosni i Hercegovini, kada je bio sjedište internacionalnih novinskih agencija. Holiday sa ponosom nosi metaforu savremene bosanskohercegovačke historije, jer svojim postojanjem i poslovanjem aktivno svjedoči svim bitnijim dešavanjima i prekretnicama bh društva.

Hotel Holiday u 2015. godinu ulazi vrlo optimistično obzirom na veliki broj najava dolazaka turističkih grupa iz cijelog svijeta, te obzirom da je Sarajevo prošle godine na više turističkih portala svjetskog ugleda proglašeno jednom od top turističkih destinacija i gradova koje treba posjetiti, što će svakako rezultirati većim brojem dolazaka stranih turista u BiH.

Već sada u rezervacionom sistemu postoje periodi u kojima su hotelski kapaciteti prebukirani. Ove godine hotel će biti domaćin veoma značajnih naučnih kongresa i konferencija. Sa 9 kongresnih i konferencijskih sala kapaciteta do 1500 učesnika, 224 sobe, 2 restorana i parkingom za 300 vozila Holiday nosi epitet jednog od vodećih kongresnih hotela u regiji.

Osoblje hotela sa bogatim iskustvom uvijek je iskreno spremno da pruži vrhunsku uslugu, što su gosti i prepoznali, pa u tom smislu hotel ima sve više pozitivnih recenzija na vodećim online rezervacionim portalima, što je vrlo ohrabrujuće, jer zadovoljan gost, koji se ponovo vraća i koji će vas preporučiti dalje, je jedna od najbitnijih pretpostavki uspjeha u hotelskom poslovanju.

“Tajna uspjeha ili čarobni štapić ne postoje, jednostavno je potrebno prilagoditi se uvjetima tržišta, okrenuti se potrebama klijenata i skrojiti ponudu po mjeri, odnosno zahtjevu klijenta”, kazao je generalni direktor hotela Holiday, Alen Čengić, koji na kraju dodaje da se obzirom na sve ove faktore može tvrditi da će 2015. godina biti uspješnija od proteklih, ne samo za hotelijere i turističke agencije, nego i za privredu naše države. Čelni ljudi, koji učestvuju u donošenju odluka bitnih po bh privredu, trebali bi prepoznati značaj turizma i pružanja usluge smještaja, jer su dolasci stranih gostiju u državu jedan vid izvoza, koji bi trebalo podržati podsticajima ili nekom vrstom olakšica u poslovanju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: