Time će GM smanjiti troškove i poboljšati performanse, kvalitetu, pouzdanost i lakoću proizvodnje električnih motora tako što će kontrolirati dizajn, odabir materijala i proizvodne procese. Prvi električni motori iz GM-ovih dizajnerskih i proizvodnih pogona izići će 2013. godine ugrađeni u novu generaciju hibrida s dvama načinima rada i stražnjim pogonom.
"Inovacije u području elektromotora podržale su prvi val rasta autoindustrije prije stotinu godina, kada se pojavio električni starter koji je zamijenio ručno pokretanje i kurblu te revolucionirao osobno korištenje automobila“, rekao je Tom Stephens, potpredsjednik Globalnih operacija vezanih za proizvode u GM-u.
"Smatramo da će elektrifikacija današnjih automobila biti jednako revolucionarna za naše kupce, a električni će motori odigrati u tome veliku ulogu.“
Kod konvencionalnih automobila i kamiona proizvođači konstruiraju i izrađuju motore tako da učinkovito koriste energiju koju dobivaju iz benzina kako bi pokretali kotače. Kod hibridnih i električnih vozila tu ulogu imaju elektromotor i baterija. Kako će se doseg i brzina automobila na isključivo električni pogon povećavati, tako će rasti i značenje elektromotora i baterija.
Električna vozila pokreću samo elektromotori, dok hibridi koriste i interni motor s unutrašnjim izgaranjem za kretanje. Nova generacija GM-ovih hibridnih sustava s dvama načinima rada i stražnjim pogonom koristit će dva jedinstvena dizajna elektromotora te jedinicu s unutrašnjim izgaranjem da bi postigla bolju učinkovitost u korištenju goriva u usporedbi s trenutnom hibridnom tehnologijom kod GM-ovih vozila.
"U budućnosti će elektromotori postati jednako važni GM-u kao danas motori s unutrašnjim izgaranjem“, dodao je Stephens. „Konstruirajući i proizvodeći elektromotore vlastitim resursima moći ćemo učinkovitije iskorištavati energiju iz baterija kako će se one usavršavati. Rezultat će biti smanjenje troškova i mase – dva važna izazova koji se danas nalaze pred baterijskim tehnologijama.“
GM je godinama radio na razvoju ovog internog kapaciteta, proširujući istraživanje i razvoj kao i dizajn i konstrukciju elektromotora u svojim pogonima u Michiganu, Indiani i Californiji. GM je također razvio napredne dizajnerske i računalne kapacitete temeljene na matematičkim proračunima i vezane za elektromotore. Elektromotori će se proizvoditi u SAD-u u nekom od GM-ovih pogona.
GM je odabran u kolovozu od strane Američkog ministarstva energetike kao primatelj zajma u vrijednosti 105 milijuna dolara za konstrukciju američkih proizvodnih kapaciteta za proizvodnju elektromotora i srodnih pogonskih električnih komponenti.
"U fokusu novog GM-a je brzina, pa smo tako hitro reagirali na želju američke vlade da poradi na razvoju vlastitih resursa u području električnih tehnologija kao što su baterije i elektromotori“, rekao je Stephens.
Slično današnjim motorima s unutrašnjim izgaranjem, automobilski elektromotori nude dosad neviđenu kombinaciju iznimno tihog rada i niske razine vibracija te isplativosti i visoke pouzdanosti koji se mogu postići samo razumijevanjem čitavog vrijednosnog lanca. Osim povećanja internih kapaciteta, GM će nastaviti s kupovanjem i zajedničkim dizajniranjem elektromotora sa svojim dosadašnjim partnerima i dobavljačima.
"Tu strategiju danas koristimo kod baterija“, rekao je Stephens.
"Udružujemo se s dobavljačima kako bismo brže nego prije dolazili do inovacija. Naš je cilj jednostavno etablirati GM na vodećoj poziciji u području automobilskih elektromotora. Za nas je ta vodeća pozicija ključan čimbenik za naš dugoročni uspjeh kao i za odmak od ovisnosti o fosilnim gorivima.“