Odličan uspjeh
0

General Motors povećao prodaju u Kini

SRNA
Foto: Reuters
Foto: Reuters
General Motors je objavio podatke o rastu prodaje vozila na kineskom tržištu za 67 odsto u 2009. godini u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući smanjenju poreza i podsticajima za jačanje automobilske industrije.

Gm je prošle godine prodao 1,8 miliona vozila na kineskom tržištu, čime je povećao tržišni udio na 13,4 odsto, sa 12,1 odsto na kraju 2008. godine, navodi se u saopštenju kompanije.

"Ponosni smo na rezultate u 2009. godini", izjavio je predsjednik uprave i izvršni direktor General Motorsa u Kini Kevin Veil.

Automobilska kompanija sa sjedištem u Detroitu i drugi svjetski proizvođači vozila pažljivo prate kinesko tržište kako bi na njemu povećali prodaju u okolnostima vrlo slabe prodaje na drugim tržištima. 

Vlada u Pekingu podržala je prodaju automobila smanjenjem poreza i podsticajima kojima želi da privuče vozače da pređu na ekološki prihvatljivija i štedljivija vozila.

Najveći dio ove pomoći koristio je kineskim proizvođačima malih vozila, iako su i strani proizvođači zabilježili rast prodaje. 

GM je objavio da mu je samo u decembru prodaja u Kini porasla za 96,6 odsto u odnosu na isti mjesec 2008. godine.