Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ovo po 10-ak km sto se gradi je sasvim ok .. mozda bi moglo malo dinamicnije, ali ipak smo siromasna drzava ... Bolje je ovako raditi ali od svojih para, nego se zaduziti kao nasi susjedi napraviti stotine km odjednom, pa imaju najveci dug prema svijetu, koji ce im djeca i unucad placati, jer su malo precijenili svoj turizam misleci da ce im prihodi od turizma vracati kredit + da ce jos i \"dobri biti\". Uglavnom, nije ovo toliko lose
Napokon nesto vedro i iz BiH. Bravo. Slovenija vec 20 god gradi dionice od po 10tak km a vama u BiH to smeta. Pazi to SLOVENIJA!!! Eeee pa pametnjakovici, lopatu, krampu i kolica u ruke pa na sveopstu narodnu akciju i Autoput ce ici brze. Bolje da dobijete upalu misica na gradjevine nego za Komp-om. Naplatne kucice su cudne samo ljudima koji ne voze, ili voze brdske Reli utrke. ;)
Konačno jedna dobra vijest...
Ja bih molio nadležne da više ništa ne započinju. Naime, pun nam je k ovih dionica od 10 km koje se prave po 2 godine. Ne započinjite molim vas, ovako nam je super ! BTW, za drugi sloj asfalta laže !
Za vas sto diskutujete naplatne kucije. Na autocesti ce se koristiti zatvoreni nacin naplate gdje se pri izlazu placa. Znaci autoput nece biti isprekidan sa naplatnim kucicama. Naplatna mjesta se grade na svim prilazima na autoput (znaci svakih 10-15 kilometara). Broj kucica zavisi od velicine prilaza. Znaci negdje 1-2 a negdje 10-15. Otvoreni sistem naplate koji se nece upraznjavati kod nas podrazumijeva naplatna mjesta na autoputu i gdje se svaki prolaz placa. Ovaj sistem se upraznjava u Francuskoj oko Nice i u Italiji oko Djenove i San Rema. I on ima svojim prednosti prema nekim poznaovacima....
Tek sada pocinju glavni radovi, posto po prvi put autocesta ce odstupati od danjasnje trase. Tunel Vijenac (2,9 kilometera u dvije odvojene cijevi) koji ce \"ustediti\" nekih 9-10 kilometara puta do Zenice ako se tacno sjecam. Tunel bi se trebao poceti graditi krajem ove godine. Mislim da je tender vec bio i da su sredstva osigurana.
autoput za zenicu ne ide trasom sadasnjeg magistralnog puta M-17, nego u biljesevu ce se graditi tunel koji ce izlaziti na goricu , zatim trasa ide putovici-peri han i dalje iznad zenice...
Koliko onda ostaje kilometara do one raskrsnice prema Vitezu i Travniku? A koliko do Zenice?
sa ovim tempom gradnje, do zenice ne treba ocekivati autoput do 2015. ne znam jeste li primjetili svaka dionica se radi od cca 9 km i poslije zavrsetka odma prave naplatne kucice. ccc
Pa nece naplatne kucice stojati na sred autoputa. Jedino su ove postojeće kućice bukvalno na autoputu, jer je riječ o ulazu na autoput, odnosno izlazu i ulasku na arajevsku zaobilaznicu. Ista situacija je u Hrvatskoj sa recimo naplatnim mjestom Lučko. Ostale naplatne kucice koje se grade se prave na bocnim ulazima na autoput i sto ih je vise to je bolje. Takve ce biti u Visokom, Podlugovima, Kaknju...
i erdale, ne rece nam kada se krece sa novom dionicom? vazno je da se radi na naplatnim kucicama, jelde?