"MS & WOOD" inspirirao 51. dizajnera
0

Fabrika namještaja Fojnica dobila novi vizuelni identitet

Klix.ba
Fabrika namještaja Fojnica obavještava javnost da je nakon provedenog konkursa za kreiranje vizualnog identiteta branda “MS & WOOD” (majstori i drvo), sedmočlana komisija odabrala najbolji rad. Od ukupno 51 pristiglog kreativnog prijedloga, komisija je odabrala logo Eldina Hasanagića.

U obrazloženju odluke komisije navodi se između ostalog i to da je pobjednički logo najfunkcionalniji za njegovu upotrebu. List drveta kao element loga, simbolizira prirodu do koje je"MS & WOOD-u" posebno stalo, a može predstavljati i naslon kao dijo namještaja. Osim toga, u rješenju su prisutna i slova samog branda M, S, i W, dok u konačnici logo nudi izgled fotelje kao dijela namještaja. Novi logo je jednostavan za primjenu u svakodnevnom komuniciranju, sa bojama kao što su zelena i boja drveta, karakterističnim za ovu branšu.

"Pokušavam se bazirati na jednostavnosti, što je zapravo i najteže postići. Moje rješenje sadrži, isto tako, i dozu mistike, gdje se prilikom posmatranja logotipa mogu predočiti oblici i slova koja su vezana za sam brand", kazao nam je autor pobjedničkog rješenja, Eldin Hasanagić. Hasanagić je rođen 1981. u Sarajevu. Po zanimanju je grafičar i 11 godina radi u grafičkoj industriji kao grafički dizajner i fotograf.

"MS & WOOD", brand je koji preferira vrhunski profesionalni i "majstorski" odnos prema svemu što ga okružuje i što on jeste, prema poslu, očuvanju prirode, zahtjevima tržišta i kupaca.

Naša vizija je biti inventivno vodeća bh. kompanija u proizvodnji i ponudi svih, vrsta namještaja. S tim u vezi je i provedba ovog konkursa za izradu loga "MS & WOOD", kako bismo već u samom početku ostvarili čvrstu vezu sa svima onima koji su majstori svog zanata, ma gdje bili. Majstori za očuvanje prirode od koje smo svi ovisni, majstori za uzgoj kvalitetnog drveta, majstori za dizajn, obradu i proizvodnju namještaja, majstori za ugradnju, transport i servis, itd.

Uspješno proveden konkurs za kreiranje dizajnerskog rješenja loga, uvod je u nastavak komunikacije i dalji razvoj branda, a javnost će uskoro biti upoznata sa novim projektima,