"Sada ili nikada"
33

Dostupne Early Bird kotizacije za 11. Brending konferenciju, održava se početkom juna

I. B.
Brand New Game
Brand New Game
Brending konferencija dolazi nam 2. juna 2023. godine, a pitanje nije "to be or not to be", već "now or never", jer imate još pet kratkih dana da obezbijedite svoje Early Bird kotizacije. Gost konfrenecije biti će i Michael Corcoran, čovjek koji stoji iza uspjeha kompanije Ryanaira na TikToku.

Zašto biste požurili i kupili ih baš sad?

Jednostavno zato što imate priliku dobiti ulaznicu za najveći brending event u regionu po promotivnim cijenama, koji će, kao i do sada, okupiti vrhunske svjetske predavače iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija. Naravno, na konferenciji obećan je i odgovor na pitanje šta je "Brand New Game" i kako preživjeti u svijetu promjena koje se dešavaju iz dana u dan.

Treba vam razlog više?

Uredu. Kako vam se čini da čujete tajnu uspjeha Ryanaira na TikToku i to iz prve ruke, od čovjeka koji vodi njihove društvene mreže?

Sa više od 1,9 miliona pretplatnika, Ryanair je pravi primjer brenda koji na brz i efikasan način savladava potpuno nove oblike komunikacije, na potpuno novoj društvenoj mreži. Susret sa Michaelom Corcoranom je prillika da otkrijete kako se jedan brend uspio izboriti za pažnju ciljnih grupa, u masi izuzetno zabavnih tik tokova koje kreiraju ljudi koji su nam bliski i sa kojima se možemo poistovjetiti.

Vaše Early Bird kotizacije vas čekaju do 8. maja na stranici www.branding.ba, a za redovnu dozu inspiracije posjetite društvene mreže konferencije, jer ubrzo otkrivaju i ostale svjetske eksperte, koji će vam dati odgovor na pitanje šta je "Brand New Game" u oblasti brendinga, marketinga i komunikacija.