18 novih tramvaja
0
Donacija GVB-a sarajevskom Grasu
Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Tramvaji su fakat iz 70tih. Stariji su od ceskih. Ccc...
fuj sestre mi,tramvaji iz 70-ih...oni uski ofirni....sta ce nam koji k....?
@hehehe, yebi ga, za tramvaj se racuna da je vijek eksploatacije i do 40 godina, uz potrebno odrzavanje kako bi ostao tehnicki ispravan. kada love za nove nema, pa ti rihvati i onaj od 30 godina starosti, pa se potrudi da za 10 godina skupis love za skroz nove. a boze moj, ako ti se ne svidja, il kupi auto, il lijepo pjesice, il biciklom (gdje ces sarajliji spomenut bicikl :D ) takodje, ni brzopleta rjesenja nisu najsretnija: http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/posao-s-ikar-busom-nije-legalan
ma to se holandija rjesava svog otpada
@ludzbunjenog, ako sam ti ja ofiran samo zato sto sam ukazao na probleme o kojim ti vjerovatno pojma nemas, onda je stvarno - lud zbunjenog uzmi lijepo papir i olovku, raspitaj se malo o cijeni jednog novog tramvaja, zatim odgovarajuce infrastrukture, izvrsi procjenu trenutnog stanja i potrebnih ulaganja da bi se samo postojeca pruga u Sarajevu kvalitetno, ali zaista kvalitetno po evropskim normama dovela u red, a zatim kupi i dovuci ta nova vozila. neces valjda nove tramvaje vozati po pruzi nedzarici - ilidza? znas li da se pruga treba obnavljati naaaajkasnije svakih 20 godina, ovisno o rezimu eksploatacije? ne bi me zacudilo da dodjes do cifre od bar jedno 50 miliona maraka. to smatram minimumom. zato zapamti: gradski saobracaj je ogledalo mnogo toga, pocev od ekonomske snage samog grada, do realne doraslosti svijesti gradjana da si takvo sto priuste. finansiranje gradskog saobracaja iskljucivo od karata - nigdje ne postoji. najcesce u financijskom odrazavanju gradskog saobracaja ucestvuje svaki porezni obveznik drzave, pokrajine, ciji glavni grad ima razvijen gradski saobracaj. koliko je meni poznato, jos uvijek se prosi i cvili okolo za onih 13-15 miliona maraka za obnovu vijecnice. bazen na otoci je kostao 2-3 miliona i gradio se koliko dugo? a koliko jos para treba za sjevernu longitudinalu, prvu i dvanaestu transverzalu kao urgentne projekte? i odakle? privreda kantona jos uvijek u - qurcu. po meni je lova jos uvijek veci problem, nego \'posutati papane iz gras-a\'. ovo drugo se da srediti za 5 minuta, ali tome sada nije vrijeme i doci ce na red. Koliko znam, prije par godina u cijelom gras-u je bio samo jedan inzenjer elektrotehnike, hej! da li bi ti nakon studija elektrotehnike potrcao da radis u gras-u? naravno da i vlada kanton ima pune ruke posla da od grasa napravi atraktivnije mjesto. sta jos da ti kazem? pozdrav iz jednog zapadnog grada gdje sa moderni tramvaji gotovo necujno provlace izmedju zgrada, a do nekih boljih vremena razmisli triput prije nego povuces flomaster da se potpises i uletis u bezveznu svadju sa revizorom ;)
E posmatrac, ofiran si. Gras ne zeli da napravi plan da imamo kulturan saobracaj, vec uveli cuvare revizora, umjesto osavremenjavanje vozila. Fakat si ofiran
@ibro, kako ti rece: \'pa ljudi pogledajte u zagrebu tramvaje zasto i mi nebi onako nesto mogli imati\' eee, moj ibro, zasto..... zato sto nema para i niti ce ih ubrzo biti dovoljno..... da nema ovih donacija, mogli bi komotno UGASITI tramvajski saobracaj, po svim pravilima ekonomske logike. zato moras biti sretan da je i ovako, a mislim da krajnji domet tvojih opravdanih negodovanja moze dostici kulturu ponasanja vozaca i revizora.
Hoće li biti plaćena carina i porezi kao za donaciju tisuću moto-kultivatora za Srebreničane od strane Pakistana i ex. predsjednika, Mušarafa. Mušaraf je bio tokom rata u Srebrenici kao oficir. Bili su i landjaniHo. KUD BAŠ PRED IZBORE, AL\' FALA IM!?
smijesno,pa ovo vec imamo ,pa ljudi pogledajte u zagrebu tramvaje zasto i mi nebi onako nesto mogli imati
tako nam i treba kad smo stoka kuja suti i uporno ga prima u bulju po svakoj osnovi traba ta govna zapalit u remizi mamicu im jebem lopovsku
Pa majku vam Grasovsku! Hocete li vec jednom prestati traziti sadaku i kupiti neko novo vozilo? Do kada cemo biti svjetska deponija smeca??? S druge strane, ako se vozila dobijaju dzaba, tj kao donacija, zasto se onda placaju karte kojima konstantno dizu cijenu???
Pogledao fotografiju sa linka i vidio: SMEĆE!
ljudi, ono iskreno, posto vidim da se pljuvanje zahuktalo, zelio bih pitati: a znate li vi sta je to gradski saobracaj, bar priblizno sa aspekta njegovog financiranja, prije nego sto vam covjek pokloni glanc - supermoderne - ultra tramvaje i prije nego sto ih nakon tri dana divljenja unistite? onaj prijedlog sa uvodnjenjem klime u tramvaje me doveo do smijeha sa suzama, fakat ne kontam jel se tip kvalitetno zayebavao ili veze sa vezom nema :D
i onda ce reci kako imaju tramvaje...pa jesu li ti ljudi IJEDAN JEDINI tramvaj jebeni kupili, svaki su dobili picka im materina...pa gdje idu nase pare....cccc
A cijena tramvajskih karata raste, mi se i dalje vozamo u smecu, pljackaju nas kako stignu. Fuj. Kako ih nije stid reci da smo dobili donaciju? Pa dokle vise pored toliko profita koji Gras pravi oni se hvale da su dobili donaciju. Halo, u j´kojem vijeku zivite , direktori i rukovodstvo grasa? Donaciju, ma rijesili se smeca- zato oni dobro stoje po pitanju zastite oklisa, brinu se ljudi i stite svoj okolis, ccc. Sramota!