Komentari (94)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Lijepa vijest, čestitam, napokon ćemo se osjećati kao građani.
Valjda će neko u Kantonalnoj vladi biti pametan i konačno dohakati molopolistima iz GRAS-a.Stvarno ih je preko glave.Svakom zastupniku ili vijećniku kako hoćete,preporučio bih 2-3 dana da koriste linije GRAS-a.Uveli bi sigurno još najmanje pet prijevoznika.Drugačije \"Sandžaktransu\"niko zadugo neće uzeti monopl.
u8LBOA , [url=http://zdkwmzidvwgq.com/]zdkwmzidvwgq[/url], [link=http://otjlvnwgajwo.com/]otjlvnwgajwo[/link], http://nelprxspxqka.com/
wCrjXP lyuzxfbjmyyv
FTn0zw , [url=http://xsrlsglacdnu.com/]xsrlsglacdnu[/url], [link=http://joevyhvsijoq.com/]joevyhvsijoq[/link], http://ydjmrwdbcukw.com/
Rsxrpk toxhvqtvqehj
je rekel/rekla:Add #3Sir, vprašanja, ki jih postavljaš, so bolj tehnična. Kolikor je meni znano, je (temeljna) zsnonat že dala neke ustrezne rešitve. Tehnologija in tehnika pa bosta sledili, ko se reč razmahne.A vprašanje že dolgo ni če pač pa kdaj presedlati, saj niti premoga ob današnjem tempu ne bo dovolj za vse prihodnje rodove. Kaj šele nafte.Se pa seveda globoko strinjam, da so tudi elektirčni avti daleč od oznake brezhibni eko.
joj svaki dan čekam po sat najmanje autobus prema bolnici, dajte ljudima dio koji ovi očito ne mogu da urade. PA NAPRAVIŠE NAM OD SARAJEVA SELENDRU PO SELIMA SU AUTOBUSI IŠLI SVAKO SAT VREMENA . KAD SE SJETIM KAKO JE PRIJE BILO MAKSIMALNO 15 MINUTA ČEKANJA, SAD VOZI SVAKO SAT I TO DOĐE I SJEDI 15 MINUTA U UPALJENOM AUTOBUSU (TROŠI GORIVO, A KUKAJU) I GLEDA U PUTNIKE , NEDA NI DA UĐU. NEKI DAN SE SVAĐA VOZAČ SA ŽENOM OKO SBB-A, DESETAK MINUTA
koga briga kako se ta firma zove i ko je na čelu, valjda je vazno da su vozila ispravna i sigurna (budimo realni GRAS-ova to odavno nisu, neispravne kočnice i ćelave gume su dio svakodnevnice godinama ). treba nam konkurencija , nek brate radi onaj koji je bolji. U GRAS-u to je bar jasno ništa ne štima, od voznog parka do osoblja koje je krajnje nekulturno i ponašaju se koda im je babovina
ŽIVIO SANDŽAKTRANS HA HA KOJA BAGRA SAFUDIN I KOMPANIJA
Grasov revizor me je trudnu(u 8mjesecu trudnoce) htio ,,baciti pod noge,,samo zato sto nisam stigla ponistiti kartu, a bila guzva nemoguca.Uhvatio me za ruku i kaze,,Mislis ako si trudna da se mozes dzaba vozati,,Ja mu rekoh da me ne dira, a on ce meni a kad vi putnici tucete revizore?!Kaze dalje:Platicu i ja 200km kazne sto sam te bacio pod noge i nikom nista!!!Stoka jedna,da Bog da propali !
vlada je donjela odluku u kojoj stoji da privatnu dimjačarsku firmu ili samostalni dimnjačar može da otvori ko god hoče.a u zakonu stoji da se moraju svi dimnjaci u sarajevu čistiti.tu če se sigurno ko počne raditi uzimati 100 km na dan.ovo je za kanton sarajevo odluka.sretno u zaradi
Moj komšo kupio zidnu sliku, prekrila čitav jedan zid.stvarno, ...ali se pitam kako to nema u medijima, kad je kupovina buseva, šoferske firmice tako zanimljiva i ovo je stvarno, još više ma dođite \"novinarčići\" ,slikajte i šta vas briga, eto članka, pa i plate.
Ste svi koji mislite da ćete iakve koristi imati od kupovine buseva,varate se to će imati samo centro.Čuj prvo uložili novc pa će onda tek pokušati da povrate investirano, pa ovo je već vrijeđanje inteligencije i zdravog razuma. Kakva konkurencija, pa to je privatnik, je li vam jeftinija flaširana voda ili ona što plaćate vodovodu? A, što se tiče kašnjenja buseva, sarajevske ulice su zakrčenije nego li recimo put Sarajevo-Olovo, pa tako i vlastitim kolima da se vozite upadnete u špicu. A čistoća nije imperativ ni centri, i njihovi busevi su ruglo, nek se ugledaju na inostrane prevoznike, a o autobusnoj stanici/postaji da i ne govorim..
Pozdrav svima. Mislim da je u svakom poslu konkurencija sastavni dio života pa tako i u gradskom saobraćaju u jednom većem gradu, tipa Sarajeva. Naravno, ako ćemo biti pošteni, nigdje nema da su ovako skupe karte prijevoza (vozio se dvije stanice ili deset), ali su, opet, reve tolerantne, bar u tramvajima. To je moje razmišljanje! Ne kažem da je 100% sve ovako!
Jesul opet donacije i sadaka autobusi?
hahhah sta vam se to nesvidja sto su direktori u grasu uvjek bili bosanci ili sto je u centotransu direktor sandzaklija.....ja ne koristim ni jedan prevoz al zar nevidite da je ovo sve igra politike.......kupiti autobuse a jos nista nije odobreno ........smjesno a i zalosno da jos uvjek narod nevidi sta se desava u ovoj drzavi al zato znate ko je sarajlija focak hercegovac vehabija sandzaklija.......kad je rat bio svi su nam bili dobri a sad.............