Komentari (65)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Vjerovatno su morali traziti pomoc nekog ko nije uposlenik BH Telecoma. Jer svi uposleni skupa pojma o zivotu nemaju. Neces se uposlit sa 10.0, nego sa 6.0 prosjekom, ako si rodbinski podoban ili platis za radno mjesto.
direktor u direkciji bh telekoma samir silajdzic ( ex premijer ) medicinski tehnicar sa ortopedoje , pomagao u stavljanju gipsaa na prelomima, kasnije zavrsio privatni pravni fakultet...sretnem ga dole, ne znajuci, pitam kad cemo igrat remija jer znam da voli kockati, kad sam to vidjeo svojim ocima sve sam odjavio od njih....
I onda tebe optužuju kako si ti uzrokovo problem a nije nista do njih
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Idemo prvi, krademo više! Vaš BH Telecom
Ovo bi im trebala reklama da bude: http://youtu.be/qVzuFhEa2W4
najveci kriminalci
A to je to vidim ja pricam a niko me ne ebe ko suvu sljivu
de mjenjajte vijest staru 7 dana
ja neznam dokle vise pa sta je sa ovim klixom
ljudi masovno odjavljuju fixne telefone a oni još povećavaju pretplatu. Vrlo zanimljiva politika firme.
Eh, gdje ono staro nekada :"okreni nulu slabo te cujem" pa svi zavrte i lafo se poslije bolje cuje :D
Zasto je ovo vijest?
Hoce li vratiti pare za potrosene minute zbog njihove greske???Znamo da nece,jer do njih je,ali nije do njih...
POPRAVITE DNS SERVERE I OTKLONITE OSTALE SMETNJE. YOUTUBE (LOADANJE/BUFFERING KLIPOVA) NIKAD NIJE BILO SPORIJE !
Hoće li nam slučajno vratiti nas novac koji smo potrošili zivkajući u gluh telefon ??? Pa znao sam po par puta birati (uredno ja naplaćen svaki put) jedan te isti broj da bi uopšte ostvario komunikaciju
OPET JE BH TELECOM DOBAR kakvi su mu korisnici... ;)
Ja od njihovih usluga koristim samo ULTRA broj, što je također bezobrazno skupo, zato sam odabrala tarifu fun da zovem dva broja za 6 feninga a ostali neka čekaju ako nemaju viber :)
Čuj tehnička ekipa ustanovila da je ustupio MANJI problem u mreži a ljudi nisu mogli nikako čuti sagovornika. Gospodo draga to se zove OGROMAN problem jer vašu uslugu nije bilo moguće uopšte koristiti a što ste vi uredno naplatili.
sad ih viber zigu
ZAR JOŠ IMA KORISNIKA TE FAMILIJARNE FIRME