Winterkorn je tako potvrdio da kompanija radi na dizelskom motoru visokih performanski koji bi iz litre radne zapremine trebao razvijati 136 KS. pored toga, uveliko se radi i na DSG mjenjaču sa 10 stepeni prenosa kojim bi se trebalo doprinijeti dodatnoj uštedi u potrošnji goriva.
Winterkorn nije rekao kada će spomenuta rješenja biti dostupna krajnjim konzumentima, ali je rekao kako će svi TDI i TSI motori stalnim poboljšanjima do 2020. godine biti štedljiviji i efikasniji za oko 15 odsto u odnosu na sadašnje vrijednosti. Volkswagen planira veliku pažnju posvetiti i motorima koje pokreće prirodni gas, jer su takva rješenja znatno ekonomičnija i ekološki prihvatljivija.
Na kraju izlaganja Winterkorn je rekao da planira u svakoj klasi imati i automobil pokretan elektro-motorom. U prilog tome ide vijest kako će Audi A3 e-tron i Porsche Panamera E-Hybrid vrlo brzo stići u prodajne salone, a nakon njih na red dolaze hibridne varijante Golfa, Passata, Audija A6 i Porsche Cayenna.