Nakon predstavljanja limitiranog modela XL1 i Golfa GTE, Passat GTE je treći u nizu hibridnih automobila koje nudi najveći evropski automobilski koncern.
Početak prodaje planiran je u drugoj polovini naredne godine, a Passat će se nuditi u klasičnoj trovolumenskoj i praktičnoj karavanskoj karoserijskoj verziji. U odnosu na standardni model hibridna varijanta izvana se vizuelno razlikuje po plavim detaljima na masci hladnjaka, redizajniranom prednjem odbojniku u kojem su integrirana LED dnevna svjetla u obliku slova C i aluminijskim felgama većeg prečnika.
Unutrašnjost je dobila plavo ambijentalno osvjetljenje, drugačije dizajniranu ručici mjenjača i upravljač sa ravnim dnom. Passat GTE pokreće kombinacija benzinskog 1,4-litarskog TSI motora, koji u ovom slučaju razvija 156 KS, i elektro-motora koji nudi dodatnih 115 KS i 400 Nm obrtnog momenta.
Kombinovana izlazna snaga iznosi 218 konjskih snaga koje se na točkove prenose preko 6-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila (DSG). U Volkswagenu tvrde da prosječna potrošnja goriva iznosi 2 litra i 13 kWh na 100 kilometara, dok je emisija CO2 manja od 45 g/km. Uz pun rezervoar goriva i potpuno napunjene lithium-ionske baterije autonomija iznosi 1000 kilometara. Passat GTE od 0 do 100 km/h stiže za manje od 8 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi 220 km/h.