Komentari (33)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Das Auto.
Ja sam ti dao ispravan link, a ti meni neke polu linkove koji kada se iskopiraju pokazuju grešku. Nisam prokomentarisao ništa jer ne mogu to da vidim. Daj normalan link. Samo da ti kažem da količina ne diktira kvalitet. Po tebi je Golf bolji od Rols Rojsa. hahahaha Ja ti kažem da ne hvalim samo Citroen, već sve što vrijedi, a Golf ne vrijedi. I takav status može postići samo u zaostaloj Bosni. I već jednom treba razgraničiti automobile poput Citroena, Lančije, Saab-a i kočije popt VW-a. Taman da si izvozao i 5 miliona kilometara opet veze nemaš o autima. Vozdrica.
Oba se linka otvaraju bez problema, nego ti haman ne znas uraditi c/p kao sto ni jos mnogo toga ne znas :) bas kao sto mijesas babe i zabe, niko ne spomenu uopste Saab i Volvo, daleko bilo da su oni losi. Migoljis ko nasi politicari kad ih se pricepi a oni se pocnu kriti iza \"svog naroda\". Jasno je da postoje ljudi koji vole i koji ne vole golfove ali ih niko, ama bas niko kompetentan ne proglasava \"sklopocijama\". Listu 30 najprodavanijih modela naravno nisi prokomentirao :) puna lista VW-a. Zakljucak - veze ti nemas o zivotu, drug moj. Sta drugo reci za nekog ko kaze kako model koji je u samo svojoj drugoj generaciji prodat u 6,3 miliona primjeraka ne zasluzuje pomen u auto industriji. Palis se na sitnice poput zakretnih svjetala a od drveta ne vidis sumu. Potpuno sam siguran nakon ovog razgovora da sam od tebe stariji za 10-15 godina, za 2-3 udesa i za bar pola miliona km, i to po nasim putevima :) Toliko od mene, stvarno nema potrebe dalje nastavljati ovaj razgovor.
A i ti linkovi su ti loši, tj ne mogu da se otvore. :)))
Care brukaš se, ali baš debelo se brukaš. ?a sam i rekao da su im benzinci dobri. Drugo i klima im je malo drugačija valjda to znaš, pa i ona utiče na očuvanje lima. Šklopocija poput Golfa ne zaslužuje nikakav bitan pomen u auto industriji. A da Britanci vole da kontriraju govori i činjenica o strani puta kojom voze za razliku od ostatka evrope. Takođe svaki britanac hvali svoju autoindustriju, a tuđe blati. Ali ipak pogledaj neke njihove emisije. Pa i čuveni Klarkson poštuje Citroen, a poznato je da on voli da blati sve što nije superluksuzno i što nije britansko. http://www.mediainfo.ba/index.php/200902085458/NOVOSTI/Citroen-DS-najljepsi-automobil-svih-vremena.html I ne branim samo Citroen, branim i volim svaku marku automobila koja ima ili je imala stila Pa tako isto tvrdim da su Alfa, Lančija, Saab, Volvo odlični automobili, ali za glupog Bosanca ipak je Golf bolji. Uživaj u svom Golfiću, jer sa takvim uskim pogledom na automobile i jeste samo za Golfa. Ajd zdravo :)
Naravno da nemas sta pricati kad se blamiras. Cuj sad \"pusti Britance oni kontriraju\", hehehe... e svasta. Ne kontriraju oni, jaro, nego ti. Obrati paznju gdje lik kaze kako ih u Britaniji ima nesrazmjerno mnogo s obzirom na starost. A ako ista znas o ostrvu, poznato ti je da oni vise voze benzince od dizela. Tu i tvoja teza o dizelima, trosenju prljavog goriva i losim dijelovima pada u vodu. A izbora za najljepse auto svih vremena ima koliko hoces, uglavnom biraju neke Ferrarije, Aston Martine i sl, kakav crni Citroen, mogu postaviti bar 20 linkova izbora ljepote gdje nema nijednog Citroena. Nego, bolje ovo... Top Gear iz februara 1998: http://www.youtube.com/watch?v=TWwmdoMO-AI Evo i lista najprodavanijih modela svih vremena po generacijama i modelima, od prvih 10 cak 4 VW-a, a od prvih 30 cak osam. http://arabia.msn.com/autos/guides/un/2011/january/bestsellingcars/the-bestselling-cars-ever.aspx Ima cak jedan Citroen na listi, popularni Spacek. Uzivaj :)
Pa ja koliko znam i petica je Golf pa je logično da ako voziš peticu nećeš pjuvati dvicu jel sve je jelde sveti VW. :))) Ja sve što sam rekao je sa pokrićem, a o tome je glupo ovako preko foruma jer mogu ja reći šta hoću i ti šta hoćeš. Pusti bolan Britance oni su ionako u nekom drugom svijetu. Uvijek nešto kontriraju. Evo pošto ovde ne mogu da se iskopiraju linkovi zbog dužine rećiću ti samo da je Citroen DS proglašen za najljepši automobil 20-og vijega, proglašen je za proizvod milenijuma, treći najbolji automobil svih vremena(tu Golfa nijednog nema ni blizu). Ej jel ti znaš šta znači biti izabran za proizvod milenijuma(ispred boinga i hemijske olovke). Jel to znači da je opet Golf bolji. Ćao,zdravo, nemamo mi jaro o čemu više pričati.
Nemam ga, imam peticu. Dvojku sam dao starom nakon sto sam u njoj presao onoliko koliko sam napisao. Citaj malo pazljivije. Tvrdoglav si i nedokazan bez ikakvog pokrica, ko neko dijete. Citroen ni Francuzi ne hvale tako kao ti, lol. Zipa ovo: Autocar asked me to do the ‘best used cars ever’ feature some years back, so I should have done it by now. Obviously I haven’t, because to me the answer to the question, ‘What is the best used car in the world ever?’, is so obvious. It’s the Mk 2 Golf ... the very best real world used car ever was clearly the Mk 2 Golf. They haven’t made any since 1992, yet you still see loads of tidy ones around. They are practical, tough and look so damned solid. As of 2010, 18 years after the Mk2 Golf\'s demise, it is still a very common sight on British roads and is being recognized by many as a growing classic, quite unlike many other similar-sized cars of its generation. Al\' sta Britanci znaju, nek\' si ti pametan :)
Druže ja sa tobom nemam šta više raspravljati. Očigledno je da imaš G2 i braniš ga samo zbog toga. Ja sam imao P405 1.9 D sa 700000 km i nije trošio ni gram ulja od zamjene do zamjene(5000 km) Tog Pežoa još uvijek vozi sadašnji vlasnik i veoma je zadovoljan. I taj pežo može trpiti svakakvo gorivo, ali ljudi obično u njega sipaju ono što i treba da se sipa. Ja sam ti rekao zašto se G2 još vozi. I to ću reći pred bilo kim. To je tačno. A vi možete ovde raspredati priče i hvaliti ga koliko hoćete. Taj auto je bio debelo zastario i kada se pojavio. Sada ih ima mnogo zato što su bosanci najviše njih uvozili posle rata jer im je vjerovatno ostala želja da imaju G2 iz TAS-a koga nisu mogli imati. Ako je jedina vrijednost auta to što može ići na lož ulje i na trafo ulje onda ovaj svijet treba odmah da nestane. Citroen je vrhunski automobil koji ljudi ovde ne znaju održavati. Ono što je Citroen imao vrhunsko u svojoj 90 godina staroj istoriji, VW neće imati ni za 900 godina.
Nemas ti mene sta cekati, posjedovao sam i vozio sam mnogo toga pa ih ne branim, sem kako rekoh Toyote koja je bila ok u manje-vise svemu (klima stradala u Cruiserki, to i ne racunam u kvarove), ne pricas sa nekim ko je dobio vozacku juce. Citroen - smece, Fiat - smece... itd, itd. A normalno da branim auto sa 500k km na ledjima od kojih zadnjih 200k km kod mene bez ikakvog kvara. Meni bolji argument ne treba. Posjedujes li ti neki PSA model sa pola miliona na brojcaniku? I opet on \"taj motor ce poderati dva ova\", haha, pa sto ih ne deru? :) Golf kec i dvica su Tito i partija, care moj, svidjalo se to tebi ili ne. Ovi ostali od trice pa nadalje tako-tako, moze se dosta pricati na tu temu, ali 1 i 2 su bili zakon. Bili. Normalno da nisu vrh sad u 2012., ali im se besmrtnost ne moze poreci. Kad stanes na semaforu pogledaj malo oko sebe, nigdje tvog \"starog PSA dizela\" vec sami golfovi gdje god pogledas :)
Tu sam te čekao. Vidim voziš ih pa ih braniš. Nemam dalje komentar. Za njihov benzinac 1.6 nemam riječi, odličan motor. Ali dizel 1.6. Hvala ne. Taj stari PSA će poderati BAR dva ta 1.6 D iz VW-a i to ti ne kažem ja već svako ko ih je imao i ko ima iskustva. A o sipanju i oni takođe mogu podnijeti svašta jer je to stara tehnologija motora i to nije nikakva filozofija. Nije po tome samo Golf poznat, samo što su ostali vlasnici malo civilizovaniji pa ne sipaju trafo ulje i ostalo smeće u auta zag razlike od 5 feninga. Takođe postoje i original dijelovi kao što kažeš. Ali te originalne dijelove kupuje 1 % vlasnika WV-a. Takođe trunu na nezgodnim mjestima( zadnje šollje). To nije moje mišljenje, sve što sam nabrojao se može vidjeti na ulici u velikom broju. Vjeruj mi vozio sam ih dosta, ali ne posuđivao već imao. Tako da mi o Golfu nema ko šta pričati. Auto nije loše, ali ništa bolje od konkurencije, a u mnogim stvarima i dosta gore. A najviše sam se javio zbog komentara kako je G2 vrh.
Sipao sam u njega sta mi je palo na pamet, gdje nijedan motor PSA grupacije nema sanse. Trosi li ulje? Da, mora trositi kad je star gotovo tri decenije, ubacis litar ulja u gepek i miran si. Dimi li? Ni najmanje, ali zato gledam francuska auta 2-3 puta mladja kako dime ko tenkovi. Hrdja li? Ne hrdja iako nije pocincan, zamisli koji je to kvalitet limova jos tad bio. Dignemo ga na kanal odozdo ni packe. Starom sam nudio da mu kupim noviji auto, nece, ne da ga. Prije sam imao Fiata, poslovno vozio Citroena, dvije Toyote, od jarana sam uzimao kadetta, od drugog jarana drugog Citroena, stari imao dvije Zastave i Renaulta i od svega nabrojanog jedino protiv Toyote nemam nista reci, dobre su. To je moj argument, total 500k km i 8 godina bez ikakvog kvara po nasim cestama. Golfu 2 treba podici spomenik jer je zadnje uistinu narodno auto koje se proizvodilo. Vec trojka nije to-to. Ova petica mi je za sad isto ok ali posto je imam svega godinu dana necu je jos hvaliti, rano je. Pozz.
Sve to sto si nabrojao nisu argumenti nego tvoje misljenje, na koje naravno imas pravo ali ono i dalje nije nista vise od toga. Tvrdnja da stari 1.9D iz PSA grupacije dere dva VW je subjektivna, da ne kazem glupa. Prica o jeftinim dijelovima je takodje subjektivna, niko nikome ne brani da kupi skuplji originalni dio. A sad malo konkretno. Iako me mozda neko i prepozna iz ove price, evo ti moji argumenti: proveo sam pola zivota uz golfove i sa golfovima, trenutno su dva registrovana na mom imenu. Dvicu sam dao starom nek se vozika okolo jer je moze odrzavati i sipati u nju od penzije, a ja vozim peticu vec godinu dana. Ova dvojka je na mom imenu vec 8 godina, kupio sam je u Visokom i trenutno ima 500.000 predjenih km. Kupio sam je kad je imala 300 i presao sam s njom jos 200.000 km bez ikakve popravke. Redovno mijenjao ulje i filtere, cisto radi estetike stavio sam alu felge umjesto celicnih i malo sredio lak, a mehaniku i motor nisam dirao. Nikad nista nije stradalo.
.. oni od redizajna 1988. godine(široka lajsna, prozor bez leptira, VW znak na sredini zadnjeg veznog lima). I pored svega ostalog Golf 2 i kada je nastao bio je zastario u poređenju sa rješenjima konkurencije. Dakle voziš auto koje je neudobno, ništa spektakularno kvalitetno, takođe ni spektakularno dizajnirano. I sve to radiš samo zbog jeftinih dijelova sumnjivog kvaliteta. A uz to sve ide priča kako su francuzi skupi za održavanje. A ja koji sam imao masu francuza kažem ti da je original francuski dio za P405 nekih 30-40% skuplji od fuš dijela za Golf 2. Pa ti vidi koliko se isplati. I nemam ja ništa protiv vozača i vlasnika bilo kog auta jer sam i ja vozio svašta, ali imam protiv praznih i neutemeljenih priča. Ja sam dao široko objašnjenje sa argumentima. Izvoli pobij ga svojim argumentima. Vozim sada njemca i pola moje raje vozi njemce tako da znam sve prednosti i mane istih. pozdrav
Ma naravno da ne shvatam ništa lično. Ali pošto kažeš da se blamiram moram da ti dokažem da to nije tačno. Kažeš Golfa vozi pola Bosne. Ok to je tačno. A zašto ga vozi? Evo ja ću ti reći koji je razlog. Voze ga ljudi zbog jeftinih dijelova iz Turske i Kine koji se mogu kupiti u svakoj prodavnici. E da li je to prednost ili mana prosudi sam. Ako uzmemo da je prednost ja tvrdim da je to jedina prednost. Evo zašto: prvo neudobnost koja je kao kod kočija. Dalje motor dizel koji je u BiH kao što sam rekao imao bar po jednu punu generalku. Više nema dobrog Golfa. Svaki me uz put zapljusne tolikom količinom dima da kao ukleti brod nestaje u magli. :))) Ako uzmemo da se taj hvaljeni motor ugrađivao u pasata, golfa ....... i uporedimo ga sa generacijski istim starim dizelom 1.9 D iz PSA grupe koji se ugrađivao u stare pežoe i citroene jasno je kao dan svakom mehaničaru i poznavaocu da će taj 1.9 D poderati bar dva ta VW motora. PSA ima pocinkovan lim dok Golf nema i trune mnogo brže pogotovo
Sorry, prika, samo ti skrecem paznju da se blamiras, nista licno. Ozbiljno. Ti ih \"vozis i znas\", haha, pa cijela Bosna ih vozi i zna.