{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Volkswagen BiH pokreće drugi dio Golf kampanje

14.11.2012. u 21:16
11
Volkswagen BiH pokreće drugi dio Golf kampanje
11
Bilbordi za novi Volkswagen Golf sedme generacije osvanuli su na području cijele Bosne i Hercegovine, a u fokusu je snažni vizuelni identitet ovog modela.

Ovime je počela druga etapa promotivne kampanje za novog Golfa, koji će svoju službenu prezentaciju imati 21. novembra, na platou ispred BBI Centra u Sarajevu, a kupcima će biti dostupan od 01. decembra, putem ovlaštene Volkswagen mreže širom Bosne i Hercegovine.

Kampanja je i u području online i print reklama doživjela napredak: ključnu komponentu web sajta onething.ba sada utjelovljuje interaktivni „Driving Experience“, koji nam pruža doživljaj Golfa iz različitih perspektiva. Korisnik, osim toga, ima mogućnost interaktivnog obilaska vozila, pregleda vanjskih boja, felgi i unutrašnje opreme novog Golfa, a sve prema vlastitim željama i interesovanjima. Na internetskoj stranici riječ imaju i eksperti koji su aktivno sudjelovali u cjelokupnom razvoju novog Golfa.

U odnosu na prvu fazu kampanje, kod koje se u centru pažnje nalazi čovjek, print motivi druge faze fokusiraju se isključivo na Golfa ispred kulise savremene urbane svakodnevnice.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: