Online-platforma onething.ba
0

Volkswagen BiH pokreće kampanju za novog Golfa

Klix.ba
U isto vrijeme sa svjetskom premijerom u Parizu počinje i reklamna kampanja za novog Golfa u Bosni i Hercegovini. Težište prve reklamne faze je na ljudima i njihovim potrebama u životu. Kroz sedam ličnih pitanja stvara se emocionalni ton utisnut u reklami za novog Golfa.
Kako bi se stvorilo oduševljenje i interesovanje ciljne grupe, na online – platformi za novog Golfa postavljena su lična pitanja svim korisnicima koja navode na razmišljanje. "Kada bi u životu mogao slušati samo jednu pjesmu, koja bi to pjesma bila?" i "Kada bi u životu mogao navijati samo za jedan tim, koji bi to tim bio?“ su samo dva od ukupno sedam pitanja na koja posjetilac može odgovoriti.

Posjetioci www.onething.ba mogu kreirati vlastiti profil i svoje odgovore podijeliti sa svojim prijateljima putem društvene mreže Facebook te pri tome učestvovati u jednoj ili više nagradnih igara koje su ponuđene na platformi, tako što se registruju i odgovore na svako postavljeno pitanje.

Nagrade su sljedeće: Vikend za dvoje u Londonu s večerom u restoranu Jamiea Olivera Fifteen; Jednosedmični odmor iz snova na otoku Mahe, Sejšeli, resort Four Seasons; Dvije karte za koncert Paula van Dyka;

Dobitnici nagrada bit će objavljeni na platformi onething.ba do 04.12.2012. godine pod svojim navedenim korisničkim imenom.

Dodatna pogodnost je personalizirani film, koji u stilu Roadmovieja filmski iscenira vaše ranije date odgovore. Statitsike ilustriraju široki spektar odgovora i ističu specifičnosti po zemljama.

Također, dio prve reklamne faze je i film "ONETHING", koji uz pomoć internacionalnih izvođača predstavlja stvari koje život čine posebnim.

Više detalja o nagradnoj igri, kao i o novom Golfu, saznajte na onething.ba.