Doživjeli niz promijena
26

Porsche Taycan Turbo S i 911 Turbo S dobili poboljšanja iz Bottropa

D. B.
U Brabusu su neumorni jer iz njihove radionice izlazi projekt za projektom, a na red su došli i Porscheovi modeli.

Riječ je o Porscheovim modelima Taycan Turbo S i 911 Turbo S, dva potpuno različita modela koja su nadogradili i unaprijedili Brabusovi stručnjaci.

Brabus nudi dva tuning paketa za 911 Turbo S coupe i kabriolet. Manje snažni P38S-720 paket povećava snagu Porscheovog 3,8-litarskog 6-cilindričnog motora na 720 KS i 900 Nm obrtnog momenta, što je značajno povećanje u odnosu na fabričkih 650 KS KS i 800 Nm.

Za one koji žele više, tu je paket P38S-820, zahvaljujući kojem pomenuti motor isporučuje 820 KS i 950 KS. Oba paketa podrazumijebaju Brabusovu kontrolnu jedinicu za motor koja pravi promjene ubrigavanja goriva, paljenja i pritisak turbine.

Poboljšanje performansi prate vizuelna poboljšanja koja također dodatnu snagu "drže pod kontrolom". Brabus nudi modificiranu prednju masku koja smanjuje podizanje prednje osovine bez utjecaja na aktivnu aerodinamiku. Nazad je veliki difuzor s izrezima za četiri izduvne cijevi promjera 100 milimetara. Inače, izduvni sistem je napravljen od inconela.

Brabus također nudi tunirani 911 Turbo S sa 21 i 22-inčnim felgama, a u ponudi je izbor karbonskih komponenti sa mat završnom obradom ili visokim sjajem.

Promjene Taycana su vizuelne, ali ipak imaju i određenu funkciju. Brabus je pripremio novi body kit, prednji spliter je dizajniran da smanji podizanje prednje osovine pri velikim brzinama, kao i trodjelni stražnji spojler te difuzor koji minimiziraju podizanje stražnje osovine. Karbona je zaista mnogo.

Njemački tuner je pripremio i 22-inčne felge s 10 krakova, a modificirao je i adaptivni zračni ovjes kako bi spustio električni Porsche za 20 mm. U unutrašnjosti su neki unikatni detalji poput aluminijskih papučica i brendiranih pločica na pragovima i karbonski detalji.

Vezani članci