Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Još malo,,, Neopravdano je zapostavljen trenutno najinteresantniji sistem kojeg je promovirao WV, na 1,4TSI motorima sa jednim kompresorom i jednim turbo punjačem. Kompresor naravno radi na nižim a turbo na višim obrtajima po sitemu kako je pojasnio Ehhh.
@Ehhh. Dobar nastavak edukacije. Volio bih da podijelim novost koja tek dolazi, a priprema je BMW. Smislili su Turbo punjač sa ugrađenim minijaturnim elektro motorom koji pogoni lopatice turbine na nižim režimima rada motora..!! Na testiranjima ovo rezultira boljim odzivom u svim režimima, nema više turbo rupe, perfomanse bolje, a potrošnja goriva je manja. Bravo za BMW. Komentari neupućenih nisu problem, navijačke strasti prema nekoj marki također, ali jest bahatost, zloba i nekultura nekih forumaša. Pozzz
Kad ce ljudi nauciti da se turbo ne pali nego se stalno vrti razlicitim brzinama, kao i to da ne mozes imati 2 chip-a, tzv. chip na chip, da filter ne daje 10 konja i da je Volskwagen smece od auta ? I btw. twin-turbo ili bi-turbo je jedna te ista stva, isto kao sto je awd ili 4wd. Na drugoj strani postoji sekvencijalni sistem, s jednom manjom i drugom vecom turbinom, ciji pritisak kontrolira wastegate, a turbine kontrolira ventil, gdje moze raditi manja, veca ili obje istovremeno. Treba zabraniti komentarisanje, i napraviti sekciju samo za Golf i tu odobriti komentare.
@Vuk, makar neko zna. Hvala. I ja sam predpostavio da svaki pokrece jedan red cilindara.pozz
@alfa Dva kompresora su vrlo rijedak i kao takav vrlo ekskluzivan sistem. Pionir je bio upravo ovaj Tuner sa motorom Ferrari F430. Danas se još može naći kod Nissan GT-R, ili kao kit sistem za čuvene V8-ice LS1 i LS2. Nisam siguran da radi po principu viši i niži obrtaji. Prije bih rekao da su upareni po sistemu pola-pola, što znači da svaki punjač opslužuje jednu polovinu cilindara. Pozdrav
Ja pitao ljude da mi pojasnite, a vi manje znate od mene nisam pitao za turbo. Turbo moze biti biturbo ili twinturbo. Biturbo je sa jednom manjom i jednom vecom turbinom. Kompresor je nesto drugo i kompresor nema turbo rupu jer se pokrece od vratila i daju snagu od najmanjih obrtaja. Ako neko zna nek mi kaze, jer nema ni na google nista o tome.
Taman auto za nase standarde,stavljajte cesce vaka auta a ne ona skupa sto nema niko para za njih
zbog turbo rupe? dakle ma malim obrtajima radi jedan a na vecim preuzima drugi turbo, jedan se puni dok se drgi prazni. dakle tako se gubi turbo ruba i motor moze duze da raspolaze cijeom snagom....
ako auto ima 2 turbo punjaca ili 2 kompresora jedan je manji a drugi veci... ovaj manji se pali na manjim obrtajima dok veci na vecim.... mislim da je razlog manje opterecenje jednog velikog turbo punjaca ili kompresora... valjda :D
@mirzolini Mirza Bikić
pod ovo se zene bacaju da ih pregaziš:)
Sick !
dva kompresora? nisam znao da imaju takvi sistemi. Kakva je prednost u odnosu na 1? Ako ima neko da pojasni.