Hooniganov projekt
100

Klasični Rolls-Royce dobio motor sa 1.000 KS

D. B.
Hooniganovi eksperti su predstavili još jedan neobičan i fantastičan projekt, a to je Rolls-Royce s motorom od 1.000 KS.

Snažni V6 motori s kompresorima uvijek se vezuju za američke muscle automobile poput Challengera SRT Hellcat i Jeep Grand Cherokee Trackhawka, a entuzijasti defitinivno znaju da su i Britanci nekada bili dio ove sfere. Također, JLR grupa ostaje vjerna svom 5,0-litarskom V8 motoru s kompresorom koji se može pronaći u modelima F-Type i Range Rover Sport SVR (prije nego grupa pređe samo na električni pogon 2025. godine).

Eksperti u Hooniganu su odlučili ojačati anglo-američke odnose svojom najnovijom kreacijom, a to je Rolls-Royce Silver Shadow II s Dodge Hellcat Crate motorom i Magnuson kompresorom.

Kada se pojavio 1970. godine, Silver Shadow II je pokretao 6,75-litarski V8 L410 motor, koji je razvijao 189 KS. To je "sitnica" u odnosu na 1.000 KS koliko isporučuje novi motor smješten ispod haube. Automobil je dobio i Borla izduvni sistem, a zvuk se može prilagođavati.

U svoje vrijeme je Rolls-Royce Silver Shadow II važio za izuzetno udoban automobil zahvaljujući hidropneumatskom ovjesu napravljenom po Citroenovoj licenci. Nažalost, momci iz Hoonigana su shvatili da on nije dobar za drift pa su pripremili "trkaću" cjevastu šasiju. Unutrašnjost je također ogoljena, a ubačena su četiri Sparco sportska sjedišta.

Vizuelno, paneli automobila su uglavnom netaknuti, ali je automobil značajno spušten. Dobio je set Rotiform LASR laganih felgi s aerodinamičkim poklopcima, a karoserija je presvučena bijelom folijom. Usis zraka je zamijenio jedno od okruglih svjetala.

Ugrađene su i močnija Baer kočiona kliješta sa šest klipova te ventilirani diskovi, kao i specijalna ručna kočnica koja može blokirati prednje ili stražnje točkove.