Tuning
0

Ford Focus RS MKII

Sarajevo-X
Ford uporedo sa novom generacijom svog izuzetno uspješnog Focusa razvija i supersportsku verziju koja će nositi već tradicionalnu oznaku RS.

Novi RS će biti još napredniji od prethodnog, te bi trebao biti direktan konkurent živim legendama kao što su Mitsubishi Lancer Evo VIII i Subaru Impreza WRX STi. Tako bi ovaj ultimativni Focus prema prvim procjenama trebao raspolagati sa čak 280 KS, koje bi se prenosile na sva četiri točka, a tu bi bio i aktivni diferencijal.

Kako se zvanična premijera velikoserijske verzije novog Focusa očekuje u Septembru ove godine, logično bi bilo očekivati da supersportski RS stigne u drugoj polovini 2007. godine.

Fordov Duratec agregat sa 212 KS koji je korišten u prvoj generaciji RS-a, vjerovatno neće biti podoban za nasviravanje na 280 KS, te će ostati rezervisan za nešto manje sportsku verziju ST, dok za novi RS postoje dvije opcije. Tako je moguće da Focus RS MKII dobije Mazdin 2.3 litreni turbo agregat sa 276 KS koji je predstavljen 2003. godine u konceptnoj Mazdi 6 MPS. Druga opcija bi bio 2.5T peterocilindraš koji se ugrađuje u Volvo S60R, a koji u trenutnoj formi isporučuje 256 KS.

Od ova dva agregata Mazdin vjerovatno ima veće šanse, jer se u SAD-u ovaj motor već ugrađuje u aktuelnog Focusa, i to u verziju ZX4 ST, u kojoj nosi prepoznatljivo ime Duratec.

U novom RS se pored bogate opreme mogu očekivati i dijelovi od oficijelnih WRC dobavljača, kao što su Brembo koji će naravno opremiti kočioni sklop, Sparco sjedišta, OZ aluminijski naplatci, Sachs Racing opruge, Garrett Technologies turbopunjač, te AP Racing kvačilo.

E.Z.